Vesti

Kako se aktivira “Drift” mod na modelu Mercedes-AMG A45 S?

Video

Mercedes-AMG A45 S
254Pregleda

Prilikom otkrivanja detalja o svom novom Mercedes-AMG A45 S 4Matic+ modelu, predstavnici nemačkog proizvođača su otkrili i kako neke nove informacije o takozvanom “Drift” modu.

Mercedes-AMG A45 S

Naime, ovaj sistem, koji je standardan na S modelu i dostupan kao opcija na uvodnom A45 kao deo AMG Dynamic Plus paketa opreme, čini da “drift” bude dostupan većem broju ljudi, da tako kažemo. Ovaj “Drift” mod vožnje koristi 4Matic sistem sa modela A45 i specijalni “Torque Control” diferencijal na zadnjoj osovini. On poseduje dva elektronski kontrolisana diska i elektroniku kako bi modelu Mercedes-AMG A45 S omogućio da “driftuje”.

Kako se aktivira “Drift” mod?

Da bi se ovaj mod aktivirao, potrbno je prvo startovati motor i transmisiju prebaciti na “ručno”. Nakon toga se selektuje Sport+ režim vožnje i isključi se ESP. Nakon toga se na digitalnoj instrument tabli otvara “pod meni” koji pita vozača da potvrdi aktivaciju “Drift” moda pritiskom na desnu papučicu iza volana. Nakon toga je ovaj mod vožnje aktiviran i automobil može da “driftuje”.

Mercedes-AMG je ovu tehnologiju demonstrirao na video snimku koji možete pogledati ispod teksta. Tu je još jedan klip, snimljen u Španiji tokom medijske prezenatavije modela A45 S. On nam otkriva koliko je ovaj model zapravo brz u realnim uslovima.

Tokom testa u automobilu se pored vozača nalazio i suvozač, ali i prtljag u prtljažniku. Cilj je bio da nam Mercedes-AMG dokaže da su brojevi koje su naveli u zvaničnom saopštenju, a koji se tiču ubrzanja, istiniti. Naime, Mercedes-AMG tvrdi da ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi. Podsećamo, A45 S poseduje dvolitarski četvorocilindarski agregat koji razvija impresivnih 415 KS (310 kW) i 500 Nm obrtnog momenta.

Uvodna A45 varijanta je za jednu desetinku sportija, a poseduje isti agregat, s tim što je on nešto slabiji. Kod A45 modela on razvija 382 KS (285 kW) i 480 Nm obrtnog momenta. Oba modela kao standard imaju osmostepeni automatski menjač i 4Matic pogon na svim točkovima sa AMG “Torque Control” sistemom.

Ostavite komentar