AktuelnoTESTOVIVesti

10 najboljih automobila koje smo testirali ove godine (VIDEO)

Najbolji automobili
27KPregleda

U godini za zaborav testirali smo nekoliko nezaboravnih modela, a evo i najboljih deset

 

Tokom ove proklete godine testirali smo pedesetak novih automobilskih modela. To nije rekord za redakciju, ali je u uslovima globalne svetske pandemije, krize i kašnjenja svih vrsta više nego respektabilna cifra. Evo i odgovora na pitanje koji su najbolji automobili 2020.  po izboru Vrelih Guma. 

 

Peugeot 208

Preskačemo A segment u kojem prošle godine i nije bilo nekih previše zanimljivih noviteta, bar ne da smo ih mi testirali. U B segmentu automobil koji nam je ostavio najbolji utisak svakako je Puegeot 208 (1.2, 100 ks). Pokazalo se da nije bez razloga ovaj model proglašen za Evropski automobil 2020. godine. Pogledajte i zašto.

 

 

 

 

BMW Serije 2 Gran Coupe

Prva i ujedno poslednja međunarodna promocija u ovoj pandemijskoj godini za našu redakciju desila se u februaru u prelepom dalekom Lisabonu. Tom prilikom predstavljen nam je potpuno novi BMW – Serija 2 Gran Coupe. Oduševljeni istim, biramo ga za najbolji sportski automobil godine! Probali smo ga u tri različite varijante i sugurno da je M235i nešto posebno. Bilo kako bilo, ovaj model naprečac je postao je jedan od omiljenih delu naše redakcije.

 

 

 

Suzuki Ignis

Najbolji automobili nisu samo oni najskuplji. Totalni kontrast prethodnom, u nekom međusegmentu posebno nam se svideo jedan skroz netipičan model. Suzuki Ignis. U blago hibridnoj varijanti, ovaj automobil je ubedljivo najjeftiniji na našoj listi, što mu daje jedan veliki plus. Pogledajte i koje su mu ostale vrline i zašto se našao na Vrele Gume listi najboljih automobila godine.

 

 

 

 

Seat Leon

U iščekivanju Golfa Mk8 u istoimenoj klasi, stiglo nam je jedno drugo vrlo prijatno iznenađenje. Iz iste grupacije i na istoj platformi, Seat Leon četvrte generacije možda preti i da zaseni starijeg i mnogo popularnijeg brata. Lepši je zasigurno. Pogotovo ovaj u najboljem FR izdanju i u dizel varijanti 2.0/150 ks koji je bio kod nas na testu.

 

 

Škoda Octavia Combi

Ista platforma i segment, ali „produženo“ izdanje. Za najbolji karavan 2020.godine biramo Škodu Octaviju. Da na volanu stoji Audijev znak, dok smo u vožnji apsolutno ne bismo primetili razliku između ovog češkog i krovnog nemačkog premijum brenda. Pogledajte još jedanput zašto je Škoda brend izuzetno vredan pažnje i verovatno još uvek najbolji izbor uloženo – dobijeno na tržištu.

 

 

 

Mercedes E Klase

Preskačemo prevaziđeni D segment i stižemo do „prave stvari“. Verovatno najbolji automobil koji smo ove godine vozili je Mercedes-Benz E 220D 4Matic. U večitoj trci sa bavarskom Serijom 5 ,trokraka zvezda postavila je neke nove standarde i zadala domaći svim premijum brendovima. Pažljivo pročitajte i pogledajte test i recite šta mislite, može li bolje?

 

 

 

Renault Captur

Stižemo i do najveće dileme koju imamo. Rešavamo je diplomatski – oba modela zaslužuju da se nađu na našoj listi 10 najboljih automobila 2020. godine. Druga generacija Renault Captura, jednog od pionira i predvodnika segmenta urbanih krosovera koji se pozicioniraju između SUV-a i gradskih hečbeka. Na testu smo imali 1.5 dci, dizelaša sa 115 konjskih snaga i sedmostepenim automatskim menjačem.

 

 

 

Peugeot 2008

Ništa lošiji model iste kategorije nije ni novi Peugeot 2008. Domaća promocija i vožnja istočnom Srbijom, plus test verzije 1.2 PureTech GT sa 155 ks bili su dovoljni da ovaj model često preporučimo kada nas ljudi pitaju koji novi automobil da kupe. U naredna dva klipa pogledajte i zašto.

 

 

 

 

Toyota CH-R

Već sada znamo da će se na ovoj listi krajem sledeće godine bez premca naći nova Toyota Land Cruiser. Do tada, a s obzirom da je RAV4 promovisan 2019., potpuno zasluženo mesto dajemo ekstravagantnom modelu CH-R s novim 2.0 hibridnim agregatom i 184 konjske snage. Pored možda i najaktraktivnijeg izgleda u klasi, ovaj model je u isto vreme i najekonomičniji automobil koji smo vozili  ove godine. 

 

 

 

BMW X6

Za kraj – ono najveće. Možda ne najbolji SUV u 2020, ali svakako najautentičniji, koji izaziva ubedljivo najviše polemike među ljubiteljima automobila. BMW X6 40i xDrive (3.0, 340 ks). Treća generacija rodonačelnika čitave nove kategorije automobila, robusnih terenaca sa kupe elementima. Ako su Dajmlerovci iz Štutgarta „prešli igricu“ sa limuzinama, onda su Bavarci to učinili sa poslednjom serijom svih SUV modela. X6 je ujedno i najskuplji automobil koji smo vozili. 2020!

 

Bilo je tu svakako još modela vrednih pomena, poput Toyota Supre, hibridne Vitare, novog GLA, jubilarnog Dustera i Sandera, modela Clio na gas, Serije 5, Serije 4…

 

Krilaticom da je najbolji auto nov auto, sve ovo su najbolji automobili u 2020. U narednoj godini, koja ne može biti gora od ove, očekuju nas mnoge nove vožnje. Neki od noviteta koje uskoro očekujemo na testu su svakako Mercedesova S klasa, Audi A3,  Toyota Yaris i Land Cruiser, Peugeot 3008 i 5008, Dacia Sandero i Logan, Renault Kadjar i Arkana i mnogi drugi. Mi smo svakako spremni. A vama pre svega želimo dobro zdravlje i da nastavite da nas pratite!

 

najbolji automobili

 

Vrele Gume

Stefan Stojković

9 Komentara

  1. Pa Anonimni kada si tako zapeo vrati se onda u staro jato, nije sve u parama ima puno toga i u stilu i tradiciji redakcije. To ti je sada kao da radiš za lokalni glasnik poljoprivredne zadruge u Leposaviću a ne u regionalnom lideru u oblasti.

    1. Gospodine Miodrag!
      Za Suzuki Ignis 2021 ste naveli ,da je na Euro Ncap test dobi 5 zvezdica. Imate li neki link za potvrdu, jer ja mislim, da još nije testiran.
      Hvala!

  2. 50 automobila u 2020 god? Tesko, to bi znacilo sveke sedmice po jedan, koliko sam mogao izbrojati pre ce biti svakog meseca po jedan… Gresim?
    Nebitno, vaznije od kvantiteta je kvalitet, to sto ste vozili dobro je uradeno.

    1. Zapravo je preko 50 različitih novih vozila, a 40ak novih automobila precizna informacija. Možete proveriti prema našem YouTube kanalu 🙂
      Svakako hvala na komplimentima 😉

      1. Opšte je poznato da je rad redakcije Vrele Gume poslednjih godina fokusiran na video produkciju, tako da su svi prošlogodišnji testovi bili u emisiji, kao i na našem YouTube kanalu. Na žalost, nema dovoljno interesovanja, ali ni kapaciteta i mogućnosti da svi testovi budu urađeni i za web portal, o čemu sam malo pisao u uvodu testa E klase.

        Hvala na razumevanju i praćanju, veliki srdačan pozdrav!

  3. Uh što mi se sviđa ovaj Renault Captur…moja tiha patnja. Rado bih ga vozio, ali je preskup za mene. A baš izgleda moćno. Možda bih, eventualno, mogao da ga probam ako ga autorent ima u svom voznom parku.
    I ona Toyota je slatka… Bembare me baš mnogo ne zanimaju, ali baš ste se naradili prošle godine. Svaka čast!

    1. Naravno, „politika“ svake redakcije je njena stvar, posebno u ova teska vremena… Video produkcija je rentabilnija, ali i znatno komplikovani za realizovati. Video oprema, najmanje dva vozila i par clanova redakcije, kao i vise sati snimanja i montaze, neophodni su svako predstavljanje odnosno emisiju. Nije mi zelja da se pravim pametan i da kritikujem vas rad, naprotiv, samo konstatujem da se test za sajt moze uraditi paralelno, daleko brze i jednostavnije. Znam sta govorim, kao bivsi saradnik VG iz Francuske, koji je uradio za proteklih 20 godina, bez ikakvog „bildovanja“ podataka, izmedu 700-800 testova! Potpuno sam, bez pomoci redakcije… Upravo zato mi je zao kada vidim da je web portal u deficitu testova, nadam se ne i posetioca. Svako dobro.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery