Vesti

Škoda Kamiq spremna da osvoji i naše tržište!

Početna cena već od 15.352 evra

Škoda Kamiq
8.02KPregleda

Škoda Srbija predstavila je na Zlatiboru novi SUV model kojim je češki proizvođač kompletirao svoju ponudu u ovom segmentu. Posle modela Karoq i Kodiaq, stigao je i urbani gradski „baby“ SUV istog početnog i poslednjeg slova kao veći prethodnici. Reč je naravno o modelu Kamiq.

Škoda Kamiq

Podsećamo,Škoda Kamiq je premijerno predstavljena na Sajmu automobila u Ženevi. Ime Kamiq potiče iz jezika Inuita, naroda koji naseljava severnu Kanadu i Grenland. Opisuje nešto što se savršeno uklapa, kao druga koža, i odgovara svakoj situaciji.

Dimenzije i dizajn

Model Škoda Kamiq je u gami češkog proizvođača pozicioniran ispod modela Karoq. Dugačak je 4.241 mm, širok 1.793 mm i visok 1.531 mm. Međuosovinsko rastojanje je 2.651 mm, a zapremina prljažnika iznosi 400 litara sa zadnjim sedištima na svom mestu. Obaranjem zadnjih sedišta se zapremina prtljažnika povećava na 1.395 litara. Međutim, to nije sve. Može se oboriti i sedište suvozača te se na taj način dobija mogućnost da se u kabini prevezu objekti dugački i do 2.448 mm.

Na spoljašnjem dizajnu modela Kamiq se ističu LED farovi sa integrisanim pokazivačima pravca i široka maska (grill). Na zadnjem delu se ističu svetlosne jedinice u obliku slova “C”. Kao opcija su dostupne felne dimenzije 16,17 ili 18 cola.

Enterijer

Unutar kabine modela Kamiq se ističe ekran infotejnment sistema koji je dostupan sa dijagonalama od 6,5, 8, ili 9,2 inča. Predstavnici kompanije navode da je ekran dijagonale 9,2 inča orijentisan ka vozaču, te da je najveći u segmentu. Škoda za ovaj model kao opciju nudi i “Virutal Cockpit” digitalnu instrument tablu dijagonale 10,25 inča. Tu je i ambijentalno osvetljenje dostupno u tri boje: bela, crvena i bakar.

Kupci automobila će moći sami da odluče koje boje žele da budu šavovi na presvlakama sedišta. Kao opcija je dostupan i volan sa grejačima.

Mehanizacija

U ponudi su benzinski TSI agregati zapremine 1.0 i 1.5-litara, ali i 1.6-litarski TDI dizel agregat.

Uprkos “grubom” dizajnu i zaštiti podvozja koja je dostupna kao opcija, Škoda Kamiq je dostupan samo sa pogonom na prednje točkove. Ispod njegove haube krije se jednolitarski benzinac koji razvija 113 konjskih snaga (85 kW) i 200 Nm obrtnog momenta, koji je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem (sedmostepeni DSG dostupan kao opcija). Model Kamiq je dostupan i sa 1,5-litarskim TSI agregatom koji razvija 148 konjskih snaga (110 kW) i 250 Nm obrtnog momenta. Ovaj agregat ima iste opcije transmisije kao i jednolitarski.

Dobra vest i za ljubitelje dizel motora. Kamiq će se prodavati i sa 1,6-litarskim TDI agregatom koji razvija 113 konjskih snaga (85 kW) i 250 Nm obrtnog momenta.  

Škoda Kamiq

Novinarskoj test vožnji na planini Zlatibor prisustvovala je i naša redakcija. Tradicionalno dobri domaćini bili su zaposleni u Auto Čačak i Škoda Srbija, kojima se ovom prilikom zahvaljujemo!

Početna cena po kojoj će se ovaj model prodavati na našem tržištu je 15.352 evra! 

I za kraj, jedna fotografija u stilu našeg Miroslava Šosbergera!

Škoda Kamiq

Fotografije: Stefan Stojković

3 Komentara

  1. […] Kamiq je prvi model u Škoda SUV porodici (gde su još Kodiaq i Karoq) koji će imati scoutline liniju koja se bazira na Ambition paketu opreme i može imati bilo koji od pogonskih agregata koji su inače u ponudi za ovaj model. Podsećanja radi, ponuda se sastoji se od tri benzinske verzije, jednog dizel i jednog G-TEC agregata koji pokreće prirodni gas (CNG). Motori isporučuju snagu između 90 i 150 kS. […]

  2. Дефиниција :SUV је робусно возило слично каравану изграђено на шасији лаког теретног возила опремљен свим елементима потребним за вожњу изван асфалта. И поред ваших епитета урбан, градски, беби ово није SUV возило. Ово је такозвани кросовер. Категорија аутомобила који су у моди. Аута која личе на SUV али предвиђена само за асвалт. Од путничког се разликују по вишљем клиренсу и тежишту што смањује стабилност. Већом силуетом и лошијом аеродинамиком што повећава потрошњу. Већа тежина. Велики точкови и скупе гуме. Прејаки и пребрзи мотори за ту концепцију. Захваљујући електроници су стабилни али ако претерате и изгубите контролу над возилом због тежине и високог тежишта ће те се тешко извући. Предност, због висине и положаја седења добра прегледност. Нико вас не сече на путу. Девојке се ложе. Ипак ако хоћете удобност купите лимузину, ако волите брзину купите спортски ауто ако хоћете теренац онда 4×4 са еластичним мотором. Најбољи обртни момент у нижим обртајима.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery