Iako je sam BMW M3 još uvek prekriven kamuflažnom folijom, fotografi su uspeli da uslikaju njegov enterijer. Naime, fotografije su nastale prilikom testiranja ovog modela na Nirburgringu.
Kao što je i bilo za očekivati, kabina modela BMW M3 će biti gotovo identična kabini nove Serije 3. Tu je digitalna instrument tabla sa ekranom dijagonale 12,3 inča sa “M” interfejsom. Takođe, na ovom prototipu se ističu i detalji od aluminijuma.
Na fotografijama vidimo i M volan, ali i ekran infotejnment sistema dijagonale 8,8 inča. Malo je čudno što performantni model ima manje ekran nego Serija 3, ali verujemo da će ekran dijagonale 10,25 inča biti dostupan kao opcija.
Drugih razlika u odnosu na Seriju 3, bar nam se tako čini, nema. Međutim, centralna konzola i ručica menjača su i dalje prekriveni kamuflažom, što znači da bi se tu mogli naći M detalji, mada još uvek ništa nije zvanično.
Što se ostatka automobila tiče, uglavnom smo sve već videli. Na ovom prototipu se ističe jedinstveni branik i felne iza kojih se kriju kočiona klešta u boji zlata. Tu su i zadnji spojler i izduvni sistem sa četiri izduvnih cevi.
BMW nije otkrio puno informacija o modelu M3. Međutim, na onosvu ranijih izveštaja se pretpostavlja da će srce ovog modela biti twin-turbo šestocilindarski agregat zapremine tri litara. Taj agregat bi trebalo da razvija 454 KS (338 kW) i 474 KS (353 kW).
Manja snaga je verovatno rezultat toga što je agregat povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem preko kog se snaga šalje zadnjim točkovima. Sa druge strane, agregat povezan sa automatskim menjačem bi trebalo da razvija veći broj konjskih snaga. Taj model bi trebalo da ima i pogon na svim točkovima.
Špijunske fotografije: Carscoops