Moose test pokazao slabosti jednog od lidera hot hatch segmenta
Novi Mercedes-AMG A45 S je jedan od najsnažnijih „hot hatch“ premijum modela u prodaji. Iako je izgrađen na platformi sa pogonom na sve točkove, ima i poseban Drift režim koji mu omogućava zasebno upravljanje zadnjim kraja. Međutim, uz svu svoju naprednu tehnologiju, nije uspeo da prođe test „severnog jelena.
Zaista bi se moglo pomisliti da švedski Moose ili ELK test ima nešto protiv kompanije iz Štutgarta. Naime, samo u poslednjih par meseci objavili smo kako su dva Mercedes noviteta relativno neslavno prošla na testu poznatom i kao „severni jelen“. Najpre je to bio debakl atraktivnog kupea CLA, a potom i SUV predstavnik Mercedes GLB, doduše sa nešto boljim rezultatom. Sada je red došao na test upravljivosti modela Mercedes-AMG A45 S predstavljenog javnosti prošle godine.
Prvi izazov sastoji se iz toga da vozači pokušaju izbegnu prepreku na sredini puta, a zatim se vrate što pre u svoju traku. On se pokazao pretežak za Mercedes-AMG A45 S koji ovaj test nije mogao dovršiti pri zadatoj brzini od 77 km/h. Angažovanje u režimu Sport nije pomoglo jer je ishod bio isti. Vozač je morao da smanji ulaznu brzinu na 75 km/h kako hot hatch ne bi pogodio čunj. To je rezultat uporediv recimo sa mnogo većim Audijem A7. Ono što je zanimljivo je da BMW M235i Gran Coupe, koji ima sličan izgled kao i A45 S, takođe nije uspeo na testu.
Ostale test prepreke Mercedes-AMG A45 S je prošao u granici proseka, ali je ostala „gorka pilula“ sa prvog izazova.
Podsećamo, Mercedes-AMG A45 S poseduje dvolitarski četvorocilindarski agregat koji razvija impresivnih 415 kS (310 kW) i 500 Nm obrtnog momenta. Mercedes-AMG tvrdi da ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 270 km/h. Cena u Srbiji za ovaj model je 55.248 evra.