AktuelnoEco GreenVesti

Volvo čisto „električan“ do 2030. uz internet prodaju

610Pregleda

Volvo je sebi postavio cilj da do 2030. godine u ponudi ima čisto električnu gamu.

 

Samim tim, švedska marka ubrzava svoje postepeno ukidanje modela s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.  Ova objava dolazi pred današnje lansiranje drugog električnog modela Volvoa.

 

Tokom 2019., švedska firma, koja je u vlasništvu kineske Geely grupe, posvetila se cilju da postane proizvođač čisto električnih automobila u narednih 20 godina, s tim što je šef kompanije, Hakan Samuelson, rekao da će potražnja precizirati vremenske rokove. To uključuje i plan da polovina proizvodnje do 2025. bude „električna“, a ostatak „plug-in“ hibridni.

 

Henrik Grin, glavni čovek u Volvou za tehnologiju, dodao je da „ne postoji dugoročna budućnost za automobile sa SUS motorima.“

 

Volvo je već preduzeo korake kada je o električnoj tranziciji reč, uključujući objedinjavanje SUS programa sa sestrinskom firmom Geely, iz koje bi trebalo da se formira zasebna kompanija.

 

Prodaja elektromobila isključivo „onlajn“

 

Volvo će pripadnike novoformirane električne game prodavati isključivo putem interneta, što je deo serije koraka ka pojednostavljenju prodajnog sistema. Kompanija će u skladu s tim investirati velika sredstva u ovu oblast.

 

Leks Kersemakers, šef komercijale švedske marke je rekao: „Budućnost Volvo Carsa je definisano kroz tri stuba: električnu energiju, internet i rast. Mi želimo našim kupcima da ponudimo jednostavnost i olakšamo kupovinu i vožnju. Simplifikacija i pogodnost su ključni u svemu što radimo.“

 

Pored toga što će biti prodavani „onlajn“, svi budući modeli će doći s „Care by Volvo“ paketom za kupce, koji će biti proširen na servis, garanciju, asistenciju na putu i na izvesnim tržištima na osiguranje i punjenje u okviru domaćinstva.

 

Uprkos prebacivanju na „onlajn“ prodaju, Volvo kaže da će prodajni saloni i dalje igrati ključnu ulogu u ovom procesu, jer će kupci moći da započnu kupovinu  „onlajn“, ali u isto vreme posetiti prodavce i testirati automobile. Saloni će nastaviti da se koriste za pripremu, isporuku i servisiranje vozila.

 

Volvo kaže da će revidirati „internet prodavnicu“ da bi pojednostavio proces kupovine novih automobila, nudeći unapred konfigurisane modele, koji će biti spremni za brzu isporuku. Takođe, postavljanje povoljne fiksne cene će eliminisati potrebu za cenkanjem, što će „povećati transparentnost i graditi poverenje“.

 

Vrele Gume

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery