AktuelnoVesti

Volkswagen ID.3 iz problema u problem

Kad narodnjaci postanu elektro

14.8KPregleda

Detaljan test Volkswagena ID.3 – kritike vrlo „kritične“ (VIDEO)

 

Svi se sećamo kada je  VW ID.3 označio kao „treću revoluciju“ Volkswagen-a, nakon „bube“ i Golfa. Naravno, električni hečbek sa zadnjim pogonom tek treba da se dokaže i pokaže da li je dorastao jednom takvom izazovu. Ipak, u ovoj igri on je još uvek iza Tesle, Nissana i Renaulta.

 

 

Volkswagen je imao muke s lansiranjem ID.3 na tržište. Pored problema vezanih za softver, proizvođač iz Volfsburga je inicijalno plasirao 1st Edition model sa visokim specifikacijama, uz koje naravno ide i adekvatna cena.  Ipak, ID.3 raspolaže brojnim adutima, a ekipa iz Autogefühl-a je to odlično predstavila u okviru temeljnog testa, koji možemo da pogledamo u priloženom videu na kraju.

 

 

Kroz 44 minuta, Tomas Majhžak je naravno spomenuo i detalje koji nisu tako sjajni, a u njih se ubrajaju stajling spoljašnjosti, enterijer i vozačko iskustvo. Primera radi, dizajn „može da podeli mišljenja“ po Tomu, iz prostog razloga što je futuristički u poređenju s konvencionalnim Volkswagenima, a visok krov pruža utisak nekog multifunkcionalnog vozila.

 

 

Pri otvaranju vrata dolazi do susreta s tvrdom plastikom na istim, što bi bilo sasvim razumljivo u slučaju ulaznog modela, koji košta ispod 30.000 evra, ali ne i testiranog primerka.

 

 

Trim visokog sjaja na vratima, armaturnoj tabli i volanu predstavlja još jednu kontroverznu odluku Volkswagena.

 

 

Ne samo da je ovakav finiš pravi magnet za otiske prstiju, već ga je i lako ogrebati tokom pranja ili čišćenja automobila. Iz razloga što je ID.3 „CO2 neutralan“, po nemačkom proizvođaču, tapacirung sedišta takođe gravitira tome da polarizuje mišljenja, kako što se tiče izgleda tako i trajnosti na duge staze.

 

 

Autogefühl takođe nije preterano impresioniran uglom sedalnog dela zadnje klupe, ali je zato podignut krov dobrodošao zbog obilja prostora koji pruža. Što se tiče vožnje, najimpresivnija stvar je autonomija na otvorenom putu i auto-putu. Volkswagen nudi hardver nivoa 3, ali naravno, ovaj sistem poluautonomne vožnje dolazi uz dodatni trošak.

 

 

Šta reći nakon ovoga? Ako je tako jedan od vodećih evropskih auto medija tradicionalno naklonjenih nemačkim brendovima uputio ovoliko primedbi na novi VW, onda postoji zaista mnogo razloga za preispitivnja kuda plovi ovaj brod iz Volfsburga.

 

 

 

 

 

3 Komentara

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery