Prošlog meseca smo imali prilike da vidimo prototip najavljenog Renault Megane RS Trophy-R prilikom testiranja na Nirburgringu.
Taj prototip je bio prekriven kamuflažnom folijom na vratima i haubi. Kao ni njegovi prethodnici, ni on nije imao drugi red sedišta, te ga nije bilo teško indetifikovati kao Megane RS Trophy-R. Ispostavilo se da smo bili u pravu.
Naime, danas se na internetu pojavio novi video snimak na kojima se vidi performantna verzija modela Megane RS. I to bez ikakve kamuflaže na sebi. Ovaj video snimak je na Youtube podelio kanal Talea Media. Na snimku vidimo kako Megane RS Trophy-R kruži legendardnim Nordsšlajfeom, dok ga u stopu prati automobil sa kamerama. Najverovatnije je u toku bilo snimanje zvaničnog videa.
Nakon toga možemo videti kako ovaj model “napada” “zeleni pakao”, dok u isto vreme čujemo škripu guma i “riku” agregata.
Vidimo da će ovaj model imati crni usisnik za vazduh na haubi i “Trophy-R” natpise na vratima. Takođe vidimo i potpuno crne aluminijumske felne sa niskoprofilnim gumama i slično.
Megane RS Trophy-R modelu su uvek bili usmereni na performanse i što manjoj težini. Verujemo da će tako biti i sa ovim modelom. Osim izbačenih zadnjih sedišta i montiranog “roll-cage”, primetno je i odsustvo LED svetala na braniku. Time će 1,8-litarski četvorocilindraš moći da usisava više vazduha.
Kada već pominjemo agregat da kažemo i da se još uvek ne zna da li će on biti nešto snažniji.
On kod modela Megane RS Trophy razvija 295 konjskih snaga i 400 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa šestostepenim manuelnim menjačem. Zahvaljujući tome, Megane RS Trophy iz mesta do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 260 km/h. Međutim, čak iako model Megane RS Trophy-R ne dobije dodatnu snagu, on će sigurno biti brži od RS Trophy modela zbog manje težine i ostalih prepravki.
Video: TALEA Media preko Youtube
Fotografije: Youtube/Screenshot
1 Komentar
Comments are closed.
[…] Još u aprilu smo imali prilike da vidimo model Renault Megane RS Trophy-R prilikom testiranja na Ni…. Međutim, sada je jasno da je on bio tamo kako bi napao krunu najbržeg serijskog modela sa FWD pogonom na nemačkoj stazi. […]