Vesti

Novi Renault Megane RS Trophy-R je novi kralj Nirburgringa!

Honda Civic Type R je izgubio svoju krunu!

Renault Megane RS Trophy-R
531Pregleda

Na svojoj premijeri Renault Megane RS Trophy-R je postavio i novi rekord na Nirubrgringu. Naime, ovaj model je postavio novi rekord za serijska vozila sa pogonom na prednjim točkovima. Vreme za koje je novi model frnacuskog proizvođača završio krug na Nordsšlajfeu je 7 minuta i 40,10 sekundi.

Renault Megane RS Trophy-R

Još u aprilu smo imali prilike da vidimo model Renault Megane RS Trophy-R prilikom testiranja na Nirburgringu. Međutim, sada je jasno da je on bio tamo kako bi napao krunu najbržeg serijskog modela sa FWD pogonom na nemačkoj stazi.

Za volanom modela Renault Megane RS Trpohy-R je i ovoga puta bio Loren Hurgon. On je 2014. godine sa modelom Megane III R Trophy R postavio vreme od 7 minuta i 54,36 sekundi. Ovoga puta se našao za volanom nove genracije ovog modela i krug na stazi je završio za 7 minuta i 40,10 sekundi. Time je oborio svoj prethodni rekord, ali i rekord koji je do sada držala Honda Civic Type R. Model japanskog proizvođača automobila je tokom prethodne dve godine nosio krunu najbržeg serijskog modela sa FWD pogonom na legendarnoj stazi. Vreme sa kojim je Honda Civic Type R držala rekord je 7 minuta i 43,8 sekundi.

Renault Megane RS Trophy-R

Moramo da napomenemo i da je vreme od 7 minuta i 40,10 sekundi novi Renault Megane RS Trophy-R postigao na kraćoj deonici Nordsšlajfea koja je dugačka 20,6 kilometara. Vreme za koje je ovaj model završio krug na produženoj deonici od 20,83 kilometara, a koja važi od 2019. godine, je 7 minuta i 45,38 sekundi.

Novi Renault Megane RS Trophy-R stiže u Monako!

Potpuno novi Renault Megane RS Trophy-R će debitobati na ovogodišnjoj trci Formule 1 za VN Monaka. Ta trka se vozi u nedelju, 26. maja. Pre toga, 24. maja, novi Renault Megane RS Trophy-R će imati svoj javni debi na stazi, a za njegovim volanom će biti vozači tima Renualt u F1, Danijel Rikiardo i Niko Hulkenberg.

Renault Megane RS Trophy-R

Kao i standardna Trophy varijanta modela Megane, i Trophy-R ima agregat koji razvija 296 konjskih snaga. Međutim, on je od njega lakši za čak 130 kilograma, i ima bolju aerodinamiku. Inženjeri kompanije Renualt su takođe dosta radili na šasiji kako bi Trophy-R bio brži od Trophy modela na stazi.

Renault će novi Megane RS Trophy-R model prodavati kao ekskluzivni model ograničene serije.

Ostavite komentar