Za one koji mislie da je Audi SQ5 sa benzinskim agregatom malo “žedniji” nego što njima odgovara, tu je novi SQ5 sa dizel agregatom. Iako su dizel agregati u poslednje vreme na “lošem glasu”, veliki deo tržišta i dalje ima veliki apetit za njima.
Naravno, Audi je to iskoristio, te je za evropsko tržište predstavio model SQ5 TDI. Ispod njegove haube se krije trolitarski V6 TDI agregat sa tehnologijom “blagog” hibrida i električnim kompresorom (EPC).
Da podsetimo EPC je debitovao kod modela SQ7 TDI i zahvaljujući njemu je obrtni momenat dostupan u trenutku, bez tzv. “turbo rupe”. On u isto vreme drži broj obrtaja na niskom nivou i štedi gorivo.
V6 TDI dizel agregat kod modela Audi SQ5 razvija 342 konjske snage (255 kW) i 700 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa osmostepenim Tiptronic menjačem i Quattro pogonom na svim točkovima. U normalnim uslovima, raspodela snage između prednje i zadnje osovine je u odnosu 40:60.
Sa ovim agregatom Audi SQ5 iz mesta do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu i postiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Audi SQ5 ima restilizovane branike, masku (grill), S logoe i LED prednje i zadnje svetlonse jedinice. Za njega je dostupna i ekskluzivna boja nazvana “Panterh” crna. Tu su naravno i nove felne veličine 20 cola (21 kao opcija).
U kabini se takođe ističu S oznake, sedišta presvučena mešavinom kože i alkantare sa kontrastnim šavovima i detalji od aluminijuma. Klijenti se mogu odlučiti i za Nappa kožu, detalje od drveta i ugljenikovih vlakana.
U Nemačkoj će se novi Audi SQ5 TDI prodavati sa početnom cenom od 67.750 evra.