Nissan je na evropsko tržište lansirao „osveženu“ verziju modela Navara. Prema tome, logično je da je japanski proizvođač objavio nove fotografije i detalje o svom popularnom pikap modelu.
Minimalne promene na spoljašnjem dizajnu čine da novi Navara izgleda… pa ne baš novo. Međutim, većina unapređenja je sakriveno ispod haube. Prema tome, novi Nissan Navara je ne samo udobniji i ekonomičniji, već je i „sposobniji“ no ikad. Enterijer je kao i spoljašnji dizajn modifikovan u veoma maloj meri.
Za početak, Nissan Navara je dobio unapređeni 2.3-litarski četvorocilindarski agregat sa dva turbo punjača. Uvodna verzija razvija 160 KS i 425 Nm obrtnog momenta, dok najsnažniji razvija 187 KS i 450 Nm obrtnog momenta.
Nissan je dodao nove čelične klipove i karikame, novu pumpu, unapređeni hladnjak, ali i novi izduvni sistem. Taj izduvni sistem sada ima filter čestica i SCR tehnologiju. Rezultat ovih promena je manja emisija štetnih gasova, ali i manja potrošnja goriva.
2.3-litarski dizel agregat je povezan sa potpuno novim šestostepenim manuelnim menjačem. Predstavnici kompanije Nissan navode da je on dosta bolji i efikasniji. Sa druge strane, kao opcija je dostupan i sedmostepeni automatski menjač.
Nissan Navara ima povišen zadnji deo za 25 mm zahvaljujući novim oprugama. Unapređeno je i vešanje, kao i kočioni sistem. Naime, napred su stavljeni veći diskovi, a na zadnjim točkovima su diskovi zamenili doboše.
„Osveženi“ Nissan Navara se već prodaje u salonima širom Evrope.