Mazda je danas započela prodaju revolucionarnog Skyactiv-X agregata u novoj Mazda 3. Kupci sada mogu da poruče novu Mazda 3 sa Skyactiv-X agregatima u celoj Evropi. Isporuka prvih primeraka će početi na jesen.
Uz jedinstvenu tehnologiju kompresionog paljenja(SCCI) kompanije Mazda, četvorocilindarski Skyactiv-X agregat zapremine dva litara je prvi serijski benzinski agregat na svetu koji kombinuje paljenje pomoću iskre kao kod benzinaca sa kompresionim paljenjem dizelaša.
Kombinujući na taj način ljubav prema visokim brojevima obrtaja benzinca i vrhunski odaziv dizel agregata, nova Mazda 3 Skyactiv-X razvija 180 KS i 224 Nm obrtnog momenta. Naime, nova Mazda 3 Skyactiv-X Sedan tako prosečno troši svega 4,3 litara na 100 pređenih kilometara puta. Pritom je emisija štetnih gasova svega 96 g po pređenom kilometru.
Nova Mazda 3 Skyactiv-X je opremljena i Mazda M Hybrid tehnolgijom. Inteligentni „blago“ hibridni sistem smanjuje potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova. Takođe, energija se regeneriše pri usporavanju i kočenju koju zatim koristi elektromotor koji pomaže SUS agergatu.
Noma Mazda 3 Skyactiv-X je dostupna u hečbek i sedan varijantama karoserije. Tu je i šestostepenim Skyactiv MT manuelni ili Skyactiv-Drive automatski menjač. Sistem i-AWD je dostupan kao opcija kod hečbek varijante.
PR Saopštenje: Mazda
Poštovani Milane najpre hvala na kritičkom komentaru koji u duhu otvorenosti naših medija objavismo iako je pun paušalnih i netačnih tvrdnji.
Najpre da se razumemo Vrele Gume su medij fokusiran na promociju tehničkih rešenja i modela koji su prisutni na našem tržištu ili da su dostupni u serijskoj proizvodnji. Ima vremena i za ocenu ovog agregata ali zaista za REALNU ocenu, bez da se fokusiramo u „testiranju“ pepeljarama i kvalitetom roletne za prtljažnik. Drugo, nisam raspevani klinački Yutjuber fasciniran novim automobilom već NOVINAR sa gotovo tri decenije iskustva. Testovi objavljeni na YT kanalu su samo jedan od načina plasiranja informacija pre svega KUPCIMA I LJUBITELJIMA automobila sa nedvosmisleno iznetim činjenicama koji su pre svega u funkciji objektivnog informisanja. Broj pregleda a još bitnije starosna dob posetilaca Vrele Gume YT kanala (88% od 24-54 godine starosti) najbolje govore o našoj ozbiljnoj publici koja ceni objektivnost i to što radimo. Salonskih prepisivača vesti u ovoj oblasti ionako ima na pretek..
Treće, serijal Prvi servis (tako se zove) je najgledaniji automobilski format u novijoj istoriji ovog prostora i kao njegov idejni tvorac veoma sam ponosan na urađeno.
Četvrto, u odnosu na 2008. marketinški budžet automobilske industrije u Srbiji plasiran u sektor specijalizovanih automoto medija u 2018. je smanjen za 67% pa vi vidite u kakvim se teškim okolnostima nalazimo svi mi koji stvarno živimo od medija a ne od nasleđenih političkih pozicija i instalacija. Recimo čak ni vi ne bi ovde komentarisali da naplaćujemo 10 dinara čitanje vesti.
Peto, za razliku od većine „boljih“ kako kažete, bar umem da sedim ispravno za upravljačem. A to kako sedim izvan auta je stvar scenarija. Usput, kod testa Mazda 3 to nije „islamska“ već joga pozicija koja scenaristički dočarava vezu automobila, čoveka i prirode kao motiv Mazde. Inače mi vojvođanski SRBI još od Rimljana i Austrougara nemamo baš nikakakav kompleks da li sedimo turski, igramo čardaš, lumpujemo uz tamburicu ili tresemo užičko… Vaše generacijske komplekse nastale nakon pet vekova lizanja turčinovog anusa ostavite za neko drugo mesto.
Što se tiče „bajatosti“ i poređenja sa ostalim medijima u Srbiji, verovatno se i vi stidite ovakve sopstvene formulacije. Dajte, pobedite kompleks, predstavite se pa da diskutujemo dalje ako imate ono što već treba da bude međ muškim nogama.
Dobronamerno takođe
Miodrag
Сећамо се барем три приказа овог Маздиног агрегата уз практичну примену истог негде на неком Маздином полигону у Европи.
Да, то је био онај што има стазу у Срему.
Волели бисмо, када би наш Јутјубер (без браду) имао прилику да благовремено информише своје верне читаоце и гледаоце о савременим аутомобилским тенденцијама, а не да распевано приказује аутомобилске старитете и новитете. Још у пози примереној исламу.
Уместо што су трошили беле паре (које су чували за црне дане, а црни дани одавно су дошли и никако да прођу) на ТВ серију „Средњи сервис“, боље би им било да су пратили ауто тенденције у свету, а Бога ми и код нас.
Овако, у односу на стране, а и на све домаће медије о аутомобилизму, видљиво су бајати. Или иду ка самоуништењу.
Ово је све у доброј намери.
Што се тиче одговора на коментар, ствари званично стоје овако:
Јутјуб нисам ја први поменуо, него је водитељ програма у једном прилогу истакао Јутјуб и брадате Јутјубере и да је киван на себе што нема браду. Вреле гуме пратим преко њихове интерент странице, а не преко Јутјуба.
Нисам знао да постоје војвођански Срби. То је сепаратизама, сецесионизам, пуч, преврат, завера. Због ове изјаве, престајем да гледам и читам Вреле гуме. Вероватно је то намерно истакнуто, како би отерали Србе са Врелих гума. О лизању стопала Аустријанцима, Немцима, Мађарима, Румунима и осталим бандитима, неком другом (не) приликом.
Оно чучање и читање (невидљивог) курана је из мухамеданизам, што говори да се Вреле гуме додворавају муџахединима и осталим борцима против српског православља. Како вас ко плати, тако се и сликујете, тако и пискарате.
Тражите да дискутујемо. Па није ово гумно (читај: агора). Нисам полемичар, то је непримерено мени. Ово је интеренет, кога човек може да гледа или да не гледа. Ви сте додирнули теме које немају везе са аутомобилизмом и ја сам се накачио на исте. И сада вриштите као Дамјанов Зеленко што неко пише о ономе што Вреле гуме пише и снимају (и то лоше, површно, траљаво и нестручно). А и немате речник, примеран мени и осталим финим читаоицима. Неко рече, да немате завршену ни редовну средњу школицу.
Све то говори, да је боље да се држите волана, а не друштва.
Узгред, онај тзв. тв сервисни серијал је платформа бизарности, анрисрпства, криминала, вулгарности и противприродног блуда (види се да сте опседнути чмаром).
И јесте бајати: о Маздином новом мотору гледали смо и читали још пре две до три године на српској интернет страници. То је мотор на бензин, а радио као дизел мотор (због већег обртног Њутн метра и мање потрошње). Нисте ни објавили текст са сличицама о најновијем BMW купеу серије 8 верзија М (од пре два дана). Нису вам платили.
Будите и даље лепршави за своје антисрбе и несрбе.
Остајте с Богом на путу самоуништења. Такви, какви сте – никакви, не требате нам.
Идите код Еугена и његових следбеника, дочекујте их раширених руку на непкретностима, са којих су оправдано и основано протерани, а сада им исте враћају, уз музику, кобасице, кратке панатаноле са трегерима и пивце за живце.
Да, сетих се крчме „Атина“ на Теразијама, где смо јели прве руске пирошке.