970_250_eko
AktuelnoPredstavljamo

Peugeot predstavio i restilizovani 5008

679Pregleda

Osveženi Peugeot 5008 u novom ruhu 

 

Početak septembra obeležen je naglim buđenjem auto industrije kada su u pitanju virtuelne promocije noviteta. Nakon par nedelja letnjeg zatišja, prethodna tri dana donela su nam nekoliko vrlo zanimljivih „otkrivanja“. Najveća od njih svakako je predstavljanje nove Mercedes-Benz S klase, ali sa ništa manje iščekivanja nismo dočekali i prvi električni SUV kompanije Škoda – Enyaq iV.

 

 

Peugeot nas je najpre obradovao sa modelom 3008 za 2021., da bi juče i „poentirao“ sa predstavljanjem restilizovanog 5008, najvećeg modela u ponudi. Standardni treći red sedišta i dalje deluje kao najveća razlika u odnosu na manjeg brata, ali i većinu konkurenata u segmentu.

 

 

Osveženi 5008 u Evropi će biti ponuđen u četiri prepoznatljive Peugeot pogonske varijacije. To su 1,2-litarski trocilindarski i 1,6-litarski četvorocilindrični benzinski agregati, kao i 1,5-litarski i dvolitarski četvorocilindrični dizel motori. Raspon snage je od 130 kS  za 1.2 benzinski (230 Nm) i 1.5 dizel (300 Nm) do 180 konja u benzinskoj 1.6 (250 Nm) i 2.0 dizel (400 Nm) varijanti.

 

Slabiji agregati upareni su sa 6-stepenim manuelnim ili opcionim osmostepenim automatskim menjačem, dok je automatski menjač jedini izbor za 1.6 i 2.0 motore.  Još uvek nije potvrđeno da će postojati i plug-in hibridne verzije kao kod manje 3008.

 

 

Redizajnirani Peugeot 5008 ima mogućnost izbora načina vožnje u strandardnoj opremi za sve modele koji imaju automatski menjač. Tu su režimi Normal, Sport i Eco, kao i Advanced Grip Control sistem koji optimizuje kontrolu prijanjanja zahvaljujući izboru terena (normal, pesak, blato i sneg). I pored svih ovih pogodnosti za terensku vožnju, model i dalje neće imati pogon na sva četiri točka.  

 

 

Preslikani Peugeot-i

Promene ekesterijera kreću sa drugačijom rešetkom hladnjaka bez okvira, sa novim stilizovanim rešenjima uglovima ispod farova. Svetlosne grupacije su takođe nove i naravno uključuju LED tehnologiju. U varijantama GT i GT Pack, Peugeot 5008 će posedovati Full LED prednje osvetljenje sa proširenim svetlosnim potpisom.  I  zadnje svetlosne grupacije dolaze sa potpuno novom LED tehnologijom, uključujući i svetla za vožnju unazad, te integrisane svetlosne potpise. Kupci će imati na raspolaganju široku paletu klasičnih Peugeot boja i za osveženi 5008. Ponuda se sastoji od „celebes“ plave, metalik bakarne, biserno bele, „artense“ sive, platinasto sive, perla crne i ultimativne crvene boje.

Očekivane izmene napravljene su i u enterijera osvežene 5008. Tu je digitalna instrument tabla 12,3-inči, kao i 10-inčni ekran infotejment sistema osetljiv na dodir. Najveći Peugeot SUV imaće već prepoznatljive „klavirske“ tastere za  funkcije poput radija, klima uređaj, podešavanja vozila, telefona,  mobilne aplikacije i podešavanja navigacije. Tu je naravno i dvodelni panoramski krov, kao i handsfree otvaranje vrata prtljažnika.

 

 

Pregršt naprednih tehnologija podrazumevaju se i u osveženoj 5008, uključujući sistem za noćno prepoznavanje objekata, prilagodljivi tempomat sa funkcijom Stop&Go, pomoć pri pozicioniranju u traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova na daljinu i sistem automatskog kočenja prilikom opasnosti. Sve to deo je najnovije generacije tehnologije u ponudi francuskog proizvođača. Peugeot 5008 za 2021. biće ponuđen sa različitim ukrasima, uključujući crvene presvlake od Nappa kože i naglašenr Mistral crne detalje.

 

 

 

 

 

 

 

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery