Vesti

Nova generacija Hyundai automobila bi mogla izgledati radikalno drugačije

Tako bar kaže novi šef dizajna kompanije Hyundai

Hyundai i promena dizajnerskog pravca
1.79KPregleda

Novi šef dizajna kompanije Hyundai, Sajmon Loazbi, rekao je da je otvoren za radikalne promene u sledećoj generaciji dizajnerskog pravca korejskog proizvođača automobila. Naime, on smatra da su elektrifikacija i tehnologija autonomne vožnje otvorile nove mogućnosti za dizajn.

Hyundai i promena dizajnerskog pravca

U intervjuu za magazin Autonews, Loazbi je rekao da će jedan od njegovih glavnih zadataka biti kreiranje dizajnerskog pravca koji će naslediti trenutni “Senuous Sportiness” dizajn koji se može naći na trenuntim modelima u gami kompanije Hyundai.

Osim što se nalazi na koncept modelu Le Fil Rouge, “Sensuous Sportiness” odlikuje i novi model Sonata. “Da li je ovaj dizajnerski pravac održiv? Da li će i dalje biti održiv nakon pet godina? Ili moramo nešto radikalno da menjamo?”, rekao je Loazbi. On je dodao i da još uvek nema odgovore na ta pitanja, ali da se ne plaši da misli “izvan kutije”.

“Da li nam još uvek trebaju konvencionalni sedan modeli? Da li još uvek treba da razmišljamo o benzinskim i dizel automobilima? Ovo su pitanja na koje moramo da damo odgovor pre nego što se upustimo u bilo kakav poduhvat”, rekao je on.

“Ono zbog čega sam najviše uzbuđen oko ovog novog posla jeste prebacivanje na platforme za električna vozila. Tu je naravno i autonomija, dronovi, robotika. Šta sledi nakon svega toga? To je pitanje koje mi donosi veliko uzbuđenje i predstavlja pravi izazov”, naveo je Loazbi.

On je dodao i da će uskoro početi sa radom na dizajniranju nove generacije modela Sonata. Taj model bi na tržište trebalo da stigne za oko pet godina.

Hyundai i promena dizajnerskog pravca

Top Reviews

Video Widget

gallery