Hyundai Motor grupa je danas saopštila da će lansirati posebnu marku vodonično pogonjenih vozila, u cilju popularizacije i jačanja ovog segmenta
Grupa, koja uključuje Hyundai Motor Co. i Kia Motors Corp., izjavila je da se naziv „HTWO“ zapravo odnosi na molekul vodonika, H2, sam vodonik, kao i „čovečanstvo“ (humanity).
Južnokorejski proizvođač je takođe saopštio da pojačava napore u razvijanju sistema gorivnih ćelija koji mogu biti iskorišćeni u okviru „urbanog vazdušnog saobraćaja“ (UAM), automobilskog, kao i sektora plovila i železnice, s fokusom na Koreji, SAD, Evropi i Kini.
Još od uvođenja ix35 FCEV 2013., Hyundai je portfoliju dodato NEXO SUV i XCIENT kamion, kao i električni autobus na vodonične gorivne ćelije.
Kada je Jusun Čang preuzeo ulogu predsednika kompanije u oktobru, identifikovao je vodonične gorivne ćelije, autonomnu vožnju, elektrifikaciju, robotiku i UAM, kao inicijative budućnosti.
Zagovornici vodonika kažu da je on čistiji od drugih „ekološki podobnih“ tehnologija, jer su voda i toplota jedini nusproizvodi njegovog korišćenja, a može biti dobijen iz brojnih izvora.
Izvor: Dekarbonizacija motora No.1