AktuelnoPredstavljamo

Genesis X: vizija grand tourera korejske premijum marke

3.8KPregleda

Genesis je skinuo veo s X koncepta, demonstrirajući svoju viziju ekološki podobnog, luksuznog grand turera s električnim pogonom.

 

Reč je o petom konceptu koji je korejska premijum marka predstavila od osnivanja 2015., nakon New Yorka, GV80, Essentie i Minta.

 

 

Mada je X etiketiran kao čisto električni model, Genesis nije pružio bilo kakve detalje koji se tiču performansi, iako imamo posla s „visokoperformantnim GT-om“.

 

Dakle, X je pre svega dizajnerska egzibicija, s tim što Genesis koristi ovaj kupe u svrhu reklamiranja „Two Lines“ filozofije, koja se ogleda u prednjim farovima, zadnjim svetlima i drugim elementima karoserije i enterijera.

 

Prednjim delom dominira velika maska, što nije uobičajena karakteristika kod električnih automobila, jer potrebe za hlađenjem nisu tako velike kao kod konvencionalnih modela. Ipak, Genesis insistira da ovo rešenje, kao i usis vazduha ispod njega, pomažu boljem protoku vazduha, redukujući otpor i samim tim produžavajući domet vozila.

 

 

Alu naplaci „turbinskog“ dizajna s pet paoka, zajedno s limeta zelenim kočnim čeljustima, naglašavaju da je reč o performantnom vozilu. Pozadi, po Genesisu, inspiracija je pronađena u potkovici.

 

Spoljne kamere počivaju na mestu gde obično stoje klasični retrovizori.

 

Genesis se potrudio da obezbedi da enterijer X-a bude orijentisan ka vozaču, s instrumentacijom i centralnom konzolom koje ga okružuju. Kadice i pojasevi koji se kače u četiri tačke pružaju bolju poziciju sedenja i osećaj bezbednosti.

 

 

Digitalni displej sadrži komande za info-zabavu i klima uređaj, dok se uz pomoć kristalnog birača vrši selekcija režima vožnje.

 

Kabinske površine su presvučene recikliranim materijalima. Primera radi, tkanina iskorišćena za bezbednosne pojaseve, volan i poklopac vazdušnog jastuka, napravljena je od ostataka kože upotrebljene u drugim proizvodnim procesima.

 

Genesis je unajmio usluge bivšeg šefa prodaje Audija, Dominika Beša, u septembru prošle godine, koji je zadužen za lansiranje korejske marke u Evropi. Ofanziva je trebalo da započne 2020., ali je odložena za 2021.

 

 

Vrele Gume

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery