AktuelnoPredstavljamoVesti

Ford Bronco, napokon!

Jeep, spavaš li mirno?

9.04KPregleda

Posle više odlaganja konačno predstavljen novi legendarni Ford Bronco

 

Nakon višegodišnjeg priželjkivanja, iščekivanja, najava, spekulacija i odlagnja Ford je u Americi napokon vratio na tržište nekada vrlo popularni terenac Bronco. Senzacija na severnoameričkom kontinentu može se uporediti recimo sa  ushićenjem na našim prostorima ako bi u Kragujevcu kojim slučajem ponovo krenuli da proizvode Fiće.

 

 

Posle predstavljanja čuvenog pick-up radnog terenca F-150, Ford je u ovom apokaliptičnom vremenu promovisao još jedan svoj legendarni model. Doduše samo za američko tržište, pod trampovskom parolom „kupujte domaće“.

 

 

Bronco, zvanično za 2021. godinu, pokušava da savremnom tehnologijom „oživi“ ideje i stajling originala iz 1965. godine. Porodicu retro terenca u osnovnoj podeli čine tri modela : izdanje sa dvoja ili četvora vrata, kao i u dimenzijama nešto drugačija verzija nazvana Sport. Karoserijske varijacije upotpunjuju opcije sa mekim ili tvrdim montažno-demontažnim krovom, kao i mogućnošću skidanja vrata.

 

 

Tradicionalistima će svakao zasmetati što ne postoji pogonska opcija sa agregatom oznake V8. Naime, ispod haube priča počinje sa rednim četvorcilindarkim turbo motorom od 2,3 litra koji razvija 270 konjskih snaga i 420 Nm obrtnog momenta. Snažniju opciju čini 2.7 litarski twin turbo V6 agregat sa 310 kS i masivnih 542 Nm.

 

 

Za one koji bi pitomiju (i jefitniju) „gradsku“ varijantu legendarnog modela, model Sport ispod haube pakuje trocilindarski 1.5 litarski turbobenzinac sa 181 kS, ali i dvolitarski četvorocilindarski turbo agregat koji razvija 245 konja, oba nam poznata iz modela Ford Escape.

 

 

Pogon na sve točkove kod ovakvih mašina se podrazumeva, a kupci će imati opciju standarnog i unapređenog 4×4 sistema. Menjač je desetostepni automatski , mada za slabiji motor može da se poruči i sedmostepeni manuelni, ali ko bi se „drndao“ sa tim, pogotovo u Americi.

 

 

Što se tiče terenskih spobnosti, novi Bronco ima maksimalno odstojanje od tla od gotovo 30 cm i može da savlađuje vodene prepreke dubine 85 centimetara. Novi Fordov terenac previđen je da vuče prikolice ukupne težine do 1.600 kg.

 

 

Ukoliko je Bronco predviđen za grublju eksploatciju sa sve demontiranm vratima i krovom, u ponudi je i enterijer sa gumenim patosnicama i presvlakama od vinila kakav se obično viđa na gliserima. Namenjen za avanturiste, Bronco pored uobičajne ponude Sync 4 konetkivnosti centralnog displeja od 8 ili 12 inča, poseduje nosače pogodne za montažu „go pro“ kamera ili mobilnog telefona.

 

 

Sa modelom Bronco, Ford se upušta u grubi tržišni okršaj sa jedinim od lidera segmenta (barem u SAD) Jeep Wrangler-om. Sa druge strane, Bronco Sport ima zadatak da u prodajnom bilansu bude kontrateža za daleko „bezazleniji“ (i ružniji) Renegade.

 

 

 

Na američkom tržištu Bronko startuje sa cenom tik ispod 30.000 dolara. U sluačaju izdanja Sport ponuda počinje već sa nepunih 28.115 „zelembaća“. U punoj opremi cena ide i preko 40.000 dolara.

 

 

 

 

 

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery