AktuelnoIAA Minhen 2021.

Hyundai će od 2035. u Evropi prodavati isključivo električna vozila

1.8KPregleda

Do 2040., Hyundai će u potpunosti izbaciti motore s unutrašnjim sagorevanjem s glavnih tržišta.

 

Opšte je poznato da motori s unutrašnjim sagorevanjem žive na pozajmljenom vremenu, jer sve veći broj automobilskih kompanija ubrzano prelazi na proizvodnju čisto električnih vozila. Hyundai je još jedna od firmi koje su predstavile ambiciozne programe u stremljenju ka ostvarivanju ugljenične neutralnosti. Ipak, korejska kompanija nije posvećena samo baterijskom pogonu, već i onom vodoničnom.

 

 

Evropa je prvi region u kojem će Hyundai napustiti benzinske i dizel pogonske sklopove, a zadati rok je 2035. godina. To zapravo i nije iznenađujuće, budući da je EU na putu da zabrani prodaju tradicionalno pogonjenih automobila do kraja sledeće dekade.

 

U objavi s početka otvaranja IAA u Minhenu, takođe se spomenula godina kada će Hyundai postati čisto električna marka na većini globalnih tržišta. Do tada, kompanija procenjuje da će se na baterijske i vodonične električne automobile odnositi 80 odsto ukupne godišnje prodaje, nakon što će 30 odsto biti dostignuto do kraja ove dekade. U povezanim vestima, kompletno globalno poslovanje kompanije će biti napajano iz obnovljivih izvora energije do 2045.

 

 

Što se tiče ulaganja vremena, sredstava i resursa u razvoj vodonične tehnologije, treba istaći da je novi Nexo potvrđen za 2023., kada će monovolumen s istim pogonskim sklopom pristići na tržište. U drugoj polovini dekade, biće lansiran veliki SUV pogonjen vodoničnim gorivnim ćelijama.

 

U međuvremenu, atraktivni Prophecy koncept je izložen na štandu IAA u Minhenu, najavljujući serijski model koji na scenu treba da stupi 2022. kao Ioniq 6 sedan.

 

Tu je i Ioniq 5 električni krosover, pored robotaksija nivoa 4 autonomne vožnje, koji će za usluge prevoza biti lansiran 2023.

 

 

Vrele Gume

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery