Renault Megane dobija „plug-in“ hibridnu opciju i oslobađa se čisto benzinskih i dizel pogonskih sklopova.
Naravno, ovaj potez je deo strategije elektrifikacije francuske marke. Popularni hečbek se na taj način pridružuje Megane Sport Tourer karavanu u elektrifikovanom „stroju“. Renault kaže da nova verzija kombinovano troši samo 1,2 litra benzina na 100 kilometara (WLTP) emitujući usput tek 28 grama CO2.
Biće dostupna dva paketa opreme, Iconic i sportski RS Line. Oba modela će pogoniti 1,6-litarski benzinac i elektromotor sa 65 ks, kombinovane snage 160 konja, što će ovom Meganeu omogućiti ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,4 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 183 km/h.
Renault tek treba da potvrdi čisto električnu autonomiju, ali podsetimo da mehanički identičan Captur PHEV može da prevali 48 kilometara između dva punjenja baterije.
Elektronska parkirna kočnica, tempomat, 10-inčna digitalna instrumentacija, uz osam boja ambijentalnog osvetljenja, standardni su u oba paketa opreme.
Iconic dobija točkove od 16 inča, kožom obložen obruč volana i integraciju za pametni mobilni telefon u vidu Apple CarPlay i Android Auto funkcija. Tu su i prednji i zadnji parking senzori, asistencija pri kretanju uzbrdo i Renaultov Visio System, koji uključuje upozorenje o neželjenom napuštanju vozne trake, prepoznavanje saobraćajnih znakova i automatska duga i kratka svetla.
RS Line s druge strane, standardno odlikuju sportski odbojnici u boji karoserije, naplaci od 17 cola i kožom presvučeni sportski volan. Tu je i sistem automatskog kočenja u slučaju nužde, zadnja parking kamera s funkcijom automatskog parkiranja i veći, 9,3-inčni ekran info-zabavnog sistema.
Megane PHEV će koristiti istu tehnologiju koju možemo pronaći u Cliju E-Tech hibrid, tako da će po definiciji startovati u električnom režimu.
„U kombinaciji s ostalim hibridnim i čisto električnim vozilima u Renaultovoj ponudi, akvizicija u vidu Megane Plug-In Hybrid hečbeka, znači da Renault sada ima električnu opciju za svakoga“, saopštila je francuska marka.
Cene još uvek nisu potvrđene za novi PHEV, ali u Renaultu kažu da će ponuditi „povoljne ukupne troškove vlasništva“.
Porudžbine će početi da se primaju od avgusta, dok će prve isporuke kupcima započeti u septembru.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Samo da cena bude razumna.
Dopada mi se kombinacija, potrosnja je odlicna, uz ovakav auto ti elektrik i ne treba.