Čak i bez onog „+“ u nazivu, do 100 km/h bi trebalo da ubrzava za dve sekunde.
Tesla je predstavio Model S Refresh krajem januara, obećavši ujedno performanse hiperautomobila za buduću Plaid+ verziju. Mada isporuke perjanice tek treba da započnu, „najnaoštrenija“ varijanta električnog sedana je ugašena. Ilon Mask je novosti obelodanio na Twitteru, napisavši da je Plaid (bez „+“) dovoljno dobar.
Navodno, Plaid (119.990 dolara) će biti sposoban da isporuči isti nivo performansi kao Plaid+ (149.900 dolara). Šef Tesle je ponovio da će najbrži Model S do 96 km/h moći da ubrza za manje od dve sekunde, „što će ga učiniti najbržim serijskim automobilom bilo koje vrste“. Pa, možda bi neko mogao da javi Masku da Rimac Nevera do 100 km/h ubrzava za 1,85 sekundi, sem ako Plaid možda može brže…
Naravno, Mask verovatno ne doživljava egzotiku poput Nevere kao „serijski automobil“, budući da Model S ostaje regularna limuzina.
Da podsetimo, Džej Leno je obelodanio u podkastu prošle nedelje da je uspeo Modelom S Plaid da pokrije četvrt milje za 9,247 sekundi na Autoclub Famoso Racewayu u Bejkersfildu, Kalifornija. U međuvremenu, u Tesli tvrde da njihov pulen može još brže prevaliti četvrt milje (9,23 sekunde).
Dok Model S Plaid može na kraju biti brz kao i Plaid+, ne treba zaboraviti na problem autonomije. Ugašena verzija je obećavala domet do 837 kilometara, a „običan“ Plaid 563 kilometra. Dodatnih 45 kilometara može biti otključano s Long Range modelom, koji i dalje raspolaže više nego pristojnim performansama (3,1 sekunda od 0 do 96 km/h i maksimalna brzina 250 km/h.
Više detalja u vezi s performansama bi moglo da bude objavljeno u toku ove nedelje, jer Tesla u četvrtak održava događaj posvećen prodaji Model S Plaida u fabrici u Frimontu. Čak i ako novi sedan ne bude brži od Nevere, činjenica da je u istoj ligi s jednim hiperautomobilom koji košta više od dva miliona dolara je impresivna.
Vrele Gume