AktuelnoEco GreenPredstavljamo

Predstavljen Audi A6 e-tron koncept

1.94KPregleda

Atraktivni elektromobil iz Ingolštata nudi 476 ks i quattro pogon.

 

Audi A6 koji se prodaje u Kini je nešto drugačiji od onog koji poznajemo, proizvodi se u lokalnoj režiji i prodaje se isključivo s produženim međuosovinskim rastojanjem. Na Auto Shanghai 2021. je debitovala verzija A6 koju nismo očekivali, jer reč je o čisto električnom modelu. Naravno, ovaj koncept nije klasičan sedan, već dolazi u Sportback formi podsećajući na A5 i A7.

 

 

Ukoliko intrigantnu A6 e-tron nomenklaturu ostavimo po strani, pred sobom vidimo atraktivni, elegantni „liftbek“ s masivnim točkovima od 22 cola i čistim bočnim profilima, čemu doprinose kamere koje zamenjuju retrovizore i odsustvo ručki vrata. S dužinom od 4,96 metara, širinom 1,96 i visinom 1,44 metra, A6 e-tron je sličnih dimenzija kao A7 Sportback.

 

 

Fascinantna uska matrična LED svetla dolaze u stilu projektora, i mada smo ovu tehnologiju videli ranije, Audi je otišao dalje i razvio video igru za smartfon, koja se projektuje na zidu ispred automobila, umesto na centralnom ekranu.

 

 

Što se zadnjeg dela tiče, A6 e-tron koncept usvaja široku svetlosnu traku s digitalnim OLED elementima, sličnim kao kod restilizovanog Q5. Audi tvrdi da ova tehnologija nudi „gotovo bezgranično podesive varijacije“ kada je u pitanju svtelosni potpis, uključujući „fensi“ 3D prostorne efekte, po prvi put prisutne na jednom vozilu iz Ingolštata.

 

 

Kao što smo i najavili, koncept počiva na Premium Platform Electric arhitekturi, zajednički razvijenoj od strane Audija i Porschea. Q6 e-tron i naredna generacija Macana će biti prvi serijski modeli koji će iskoristiti PPE platformu od 2022. U međuvremenu, A6 e-tron je konstruisan kao elektromobil s dva motora, koji isporučuju 476 ks (350 kW) i istovremeni obrtni moment od 800 Nm. To je dovoljno da sprint do „stotke“ bude obavljen za manje od četiri sekunde.

 

 

Koncept iz Šangaja rapolaže impresivnim specifikacijama, što uključuje sve od quattro pogona do vazdušnog oslanjanja. Velika baterija od 100 kWh je postavljena između osovina za optimalan raspored mase, a podržava brzo punjenje do 270 kW. U prevodu, pruža domet do 300 kilometara za samo 10 minuta punjenja, dok se od 5 do 80 odsto kapaciteta baterije može napuniti za 25 minuta.

 

 

Kada je baterija napunjena do kraja, A6 e-tron može da pokrije 700 kilometara (po WLTP-u). Ova impresivna autonomija kretanja nije omogućena samo velikom baterijom, već i izuzetno aerodinamičnom karoserijom, s koeficijentom otpora vazduha od 0,22. Doduše, Mercedes je s EQS-om postigao bolji rezultat (0,20), ali ni Audijev nije nimalo loš.

 

 

Nažalost, u Ingolštatu još uvek nisu spremni da obelodane enterijer, ali kažu da će dosta toga moći da se pretpostavi iz modela na PPE platformi koji stižu sledeće godine.

 

Vrele Gume

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery