AktuelnoPredstavljamoVesti

Osvežen Mercedes-AMG E63

Odgovor na M5

4.86KPregleda

Mercedes-AMG E63 (S) limuzina i karavan debitovali osveženog izgleda i tehnologije

 

Juče je na novoj Mercedes-Benz online prezentaciji predstavljen restilizovani tandem Mercedesa-AMG E 63 u sedan i karavan verzijama, kao i S paketu, koji su  osveženi za 2021. modelnu godinu novim izgledima. Podsećanja radi, ranije ove godine Mercedes-Benz nas je obradovao osveženom E-klasom u varijantama sedana, karavana, te kupe i kabriolet varijacije.

 

 

Kao i slabiji modeli E-klase koji su nedavno ažurirani, i novi Mercedes AMG E63 ima određenih vizuelnih modifikacija. Promene započinju napred gde je Mercedes ugradio osveženi set LED farova, novi branik i revidiranu prednju rešetku, poznatu kao Panamericana. Ista situacija ne i nazad, gde imamo nove svetlosne grupacije i blago izmenjen zadnji branik. Najnoviji Mercedesov AMG model takođe dolazi standardno sa revidiranim spojlerom koji je dostupan u različitim bojama, kao i dvostrukim duplim izduvnim sistemima. 

Unutrašnjost deluje vrlo poznata i slična sadašnjem modelu E 63, ali uključuje i najnoviji MBUX infotejment sistem sa 12.3-inčnim ekranom osetljivim na dodir i prepoznatljivim touch screen „džojstikom. Još jedan primetno novi dodatak u kabini je redizajnirani AMG upravljač koji uključuje tastere takoše osetljive na dodir, radi dobijanja što bržih povratnih informacija.

 

 

Kada je reč o pogonu, restilizovani Mercedes-AMG E 63 i dalje će posedovati  brutalni AMG 4,0-litarski dvostruki-turbo benzinski V8 agregat, koji razvija snagu od 571 kS (610 konja u jačoj S varijanti) i 750 Nm obrtnog momenta (850 Nm u S) i u sedan i u karavan verziji.

 

 

Ovaj motor uparen je naravno sa AMG Speedshift devetostepenim automatskim menjačem  koji je zadužen za pogon na sva četiri točka. Startna sedan verzija AMG E63 do „stotke“ stiže za 3,5 sekunde, dok karavanu treba jedna desetinka više (u S varijantama brži su za po desetinku).

 

Kao i odlazeći model, facelift Mercedesa AMG E 63 opremljen je AMG Ride Control+ suspenzijom sa potpunom podrškom vazdušnog ogibljenja i prilagodljivim režimima vožnje comfor, sport i sport+. Drift mode takođe dolazi standardno, omogućavajući vozačima da svu raspoloživu snagu pošalju na zadnje točkove.

 

 

Prodaja restilizovanog Mercedesa AMG E63 u sedan i karavan varijantama, kao i performantnije S verzije, trebalo bi da startuje u Evropi  već za oko mesec dana. Cene još uvek nisu objavljene. 

 

 

1 Komentar

  1. Eh, da mi je da Vrele Gume naprave uporedni test E63, RS6 i M5…koja bi to ludnica bila.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery