Predstavljamo

Premijerno je predstavljen Audi E-Tron Sportback!

Drugi potpuno električni automobil iz Ingloštata!

Audi E-Tron Sportback
5.51KPregleda

Audi je iskoristio Sajam automobila u Los Anđelesu da predstavi svoj drugi potpuno električni model. Reč je o krosoveru po imenu E-Tron Sportback.

Audi E-Tron Sportback

Ovo je u suštini sportska varijanta standardnog E-Tron SUV modela. Odlikuje ga dizajn krosover/kupea koji treba da privuče kupce mlađih generacija i potpuno električni pogonski sklop.

Dizajn

Prednji deo modela Audi E-Tron Sportback je prepoznatljiv već na prvi pogled. Odlikuje ga “Singleframe” maska (gril) boje platine. Sa njenih bočnih strana se ističu otvori za vazduh i novi digitalni Matrix LED farovi. Iz Audija navode da su ovi farovi nešto potpuno novo i da se po prvi put nalaze na nekom serijskom automobilu. Oni poseduju mikro ogledala koja se mogu imati i do 5.000 pokreta u jednoj sekundi. Zahvaljujući tome, oni mogu osvetljavati delove puta sa neverovatnom preciznošću. Takođe, oni mogu projektovati i animacije na zidovima ili na tlo, te oblast ispred automobila može postati “osvetljena scena”.

Audi E-Tron Sportback

Naravno, ono po čemu se Audi E-Tron Sportback ističe, jeste njegova kupe silueta. Iako standardni E-Tron izgleda pomalo “tromo”, to sa Sportback modelom definitivno nije slučaj. Ističe se veliko vetrobransko staklo i naravno, padajuća linija krova. Kao šlag na torti ističu se i integrisani spojler na zadnjem delu automobila i difuzor koji privlači pažnju na činjenicu da nema izduvnih cevi.

Audi E-Tron Sportback je postavljen na felne veličine 19 inča, a kao opcija će biti dostupne i felne do 22 inča.

Biće dostupna i verzija sa S-Line paketom opreme. Ona će imati agreisvniji izgled zahvaljujući nešto drugačijem braniku, spojleru i felnama od 20 inča. U ovaj paket se ubraja još i sportsko vazdušno vešanje i osvetljeni pragovi. Takođe, Audi E-Tron Sportback S-Line ima i unapređenu aerodinamiku, sa koeficijentom otpora vazduha od 0,25. U praksi to znači da on može sa punim baterijama da pređe desetak kilometara više od standardne verzije.

Enterijer

Kao što je i očekivano, sportski spoljašnji dizajn je imao uticaja na enterijer automobila. Najočiglednija “žrtva” jeste prostor za glave putnika na zadnjim sedištima. Naime, zbog padajuće linije krova, putnici na zadnjoj klupi sada imaju 20 mm manje prostora za glave. Padajuća linija krova je uticala i na kapacitet prtljažnika. Na prednjem delu, ispod haube, takoše ima prostora za prtljag. Tu može stati i do 60 litara.

Iako su dimenzije promenjene, dizajn kabine je isti kao kod standardnog Audi E-Tron modela. Ističe se digitalna instrument tabla od 12,3 inča i infotejnment ekran od 12,1 inča. Ispod njega se nalazi ekran veličine 8,6 inča preko kog se pristupa kontrolama klime i slično.

Pogonske opcije

Na vrhu ponude će biti model Audi E-Tron Sportback 55 Quattro. On poseduje bateriju kapaciteta 95 kWh iz koje energiju crpe dva elektromotora. Oni ukupno razvijaju 355 KS (265 kW) i 561 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, ovaj krosover iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 6,6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h. On sa jednim punjenjem može da pređe i do 466 kilometara po WLTP ciklusu.

Kada se ovaj model vozi u S režimu vožnje, elektomotori genrišu čak 402 KS (300 kW) i 664 Nm obrtnog momenta, i to u trajanju od osam sekundi. Zahvaljujući tome, ubrzanje iz mesta do stotke postiže se za 5,7 sekundi.  

Nešto jefitinija opcija će biti model Audi E-Tron Sportback 50. On poseduje manju bateriju kapaciteta 71 kWh i nešto slabije elektromotore. Oni razvijaju 308 KS i 540 Nm obrtnog momenta. Ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 190 km/h. Takođe, ovaj uvodni model sa jednim punjenjem može da pređe do 347 kilometara.

Audi E-Tron Sportback

Audi E-Tron Sportback će biti dostupan za porućivanje već od sledećeg meseca. U prodajnim salonima širom Evrope očekuje se već na proleće, a početna cena će biti 71.350 evra!

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery