Dizajn zadnjeg dela nas neodovoljivo podseća na jedan francuski model.
Međutim, reč je o Volkswagenu, koji se uz to zove „Lamando“. Suštinski radi se o elegantnijoj verziji Sagitara (Jetta van Kine). Drugim rečima, Lamando je za Jettu ono što je Arteon za Passat, samo segment ispod. Originalni model je debitovao 2014., kao proizvod zajedničkog poduhvata između SAIC-a i VW-a, sada se bliži drugoj generaciji.
Fotografije eksterijera vozila je objavilo Ministarstvo industrije i informacionih tehnologija Kine, kao deo procesa homologacije. Lamando dobija potpuno novi izgled za 2022., usvajajući „smešeće lice“, koje podseća na drugu generaciju Mazde3. Što se farova tiče, čini se da su pronašli inspiraciju u električnim ID modelima nemačke marke, i nimalo ne izgledaju loše.
Fotografije prikazuju Lamando u različitim specifikacijama, uključujući i perjanicu koju odlikuje tandem završetaka izduvne cevi. Zadnja signalna grupa pune širine neodoljivo podseća na rešenje primenjeno na Peugeotu 508. Druga generacija kineskog VW-a će imati iskošeniji zadnji deo, tako da ne bi bilo neobično da se iz sedana transformiše u „liftbek“.
Nažalost, prikaza enterijera još uvek nema.
Novi Lamando je dugačak 4.784 milimetara, širok 1.831 i visok 1.469 milimetara. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2.731 milimetar, što ga čini značajno manjim od Arteona, dostupnog u Kini pod CC oznakom. Motor je naravno 1.5 TSI sa 150 konja.
Baš kao što je slučaj s odlazećom generacijom, novi Lamando će po svemu sudeći ostati rezervisan isključivo za kinesko tržište, koje još uvek gaji naklonost prema sedanima.
Vrele Gume