Nemački proizvođači su zabrinuti, jer smatraju da je infrastruktura slaba karika koja ugrožava njihove napore da sustignu Teslu.
Tokom putovanja na odmor, šef VW grupe, Herbert Dis, uverio se u teškoće koje donosi punjenje baterija električnog vozila.
On je na društvenim mrežama iskritikovao Ionity, zajednički poduhvat u kojem učestvuje i Volkswagen, okrivivši ga za očajno iskustvo vezano za vožnju ID3.
Dis je napisao da je imao problema da pronađe funkcionalan priključak duž prelaza Brener, koji spaja Austriju i Italiju. „Nastavio sam da vozim za Trento“, saopštio je on na LinkedInu, pre nego što je opisao iskustva s Ionity stanicom koju je pronašao u ovom gradu na severu Italije. „Nema tuš kabine, nema kafe, punjači koji ne rade, sve u svemu tužno. To je sve samo ne premijum IONITY iskustvo!“
Zajednički poduhvat koji su pokrenuli VW, Daimler, BMW i Ford Motor 2016., zamišljen je kao odgovor Teslinoj „Supercharger“ mreži.
Dis nije jedini koji je izrazio kritike. Zilke Bagšik, šefica marketinga VW brenda, prošle godine je izjavila da su cene punjenja u Ionityju previsoke. Šef Audija, Markus Disman, za Handelsblatt je u januaru rekao da Audi razmatra uspostavljanje sopstvene mreže u velikim gradovima.
Nezadovoljstvo Ionityjem reflektuje stav nemačkih proizvođača da je infrastruktura najslabija karika u nastojanjima da se sustigne Tesla.
Nakon što se prodaja električnih automobila utrostručila u Evropi prošle godine, kompanije strepe da će dugački redovi na stanicama za punjenje odbiti potencijalne kupce.
Šef Ionityja, Mihael Haješ, rekao je u intervjuu datom ove godine da je ovaj entitet u pregovorima s akcionarima, vezano za značajno širenje evropske mreže punionica, da bi se uhvatio korak s povećanjem prodaje.
Vrele Gume
Za pocetak pre sirenja mreze mogu da se potrude da postojeci punjaci budu ispravni i da rade.