Premijerno je predstavljen novi Peugeot 208!
U Allure, GT-Line i e-208 varijanti!
Novi Peugeot 208 je sa sobom u Ženevu doneo odvažan i nekonvencionalan, ali i te kako privlačan dizajn. Očigledno je da je njegov izgled inspirisan većim modelom Peugeot 508 koji smo nedavno imali prilike da testiramo.
Novi Peugeot 208 je postavljen na novoj CMP platformi i za 30 kilograma je lakši od trenunog modela. Osim manje težine, nova platforma je rezultirala i redukcijom buke i vibracija u kabini. U duhu modernih vremena, najbrža i najsnažnija varijanta nove 208-ice je ona koja je potpuno električna.
Potpuno električna varijanta nosi oznaku e-208. Ovaj model poseduje bateriju kapaciteta 50 kWh i elektromotor koji razvija 136 konjskih snaga i 260 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tome, ovaj model iz mesta do 100 km/h ubrzava za 8,1 sekundu. Takođe, zahvaljujući bateriji koja je smeštena ispod poda, Peugeot e-208 sa jednim punjenjem može da pređe i do 340 kilometara po WLTP standardima. Baterija će se do 80% puniti za oko 30 minuta uz pomoć brzog punjača.
Osim potpuno električne varijante novi Peugeot 208 će se prodavati i sa 1,2-litarskim benzinskim agregatom sa turbo punjačem, ili sa četvorocilindarskim dizel agregatom radne zapremine 1,5 litara. Benzinac razvija 75 konjskih snaga i povezan je isključivo sa petostepenim manuelnim menjačem. Sa druge strane, dizel opcija razvija 100 konjskih snaga i povezana je sa šestostepenim manuelnim menjačem.
U bliskoj budućnosti će biti predstavljen i benzinski agregat koji će razvijati 100 konjskih snaga. On će moći da bude povezan ili sa šestostepenim manuelnim ili sa osmostepenim automatskim menjačem. Pored ovog agregata biće predstavljen i onaj koji će razvijati 130 „konja“.
Više detalja o spoljašnjem dizanju i enterijeru ovog modela možete pronaći ovde.
Prednji dio u skladu sa 508, iz profila 205, vrlo dobro…
Unutra kao radni prostor nekog štrebera