AktuelnoVesti

Penzija za BMW klasiku

2.57KPregleda

BMW u prošlost šalje svoj quad-turbo dizel motor

 

Da li uskoro slede V12 i V8 jedinice?
Mada je verovatno retko ko od vas čuo za BMW-ov B57S motor, tu ima nešto više od „brojki i slova“.

 

 

Ovaj agregat je jedini postojeći quad-turbo dizel, a eutanazija mu je zakazana za septembar ove godine. BMW mu je pružio rastanak kakav zaslužuje.

 

B serija motora, u okviru sjajnog inženjeringa bavarske marke, ističe se efikasnošću i snagom u dizel porodici. Ovaj motor pruža autonomiju od 1.000 kilometara, a u isto vreme isporučuje obilje snage.

 

Ipak, quad-turbo „peva“ svoju „labudovu“ pesmu, što znači da njegovih 400 ks više neće biti dostupno kupcima.

 

Zašto je doživeo ovaku sudbinu, uz sve neosporne kvalitete? Razlozi su prilično jednostavni i logični, a tiču se strože ekološke regulative i visokih troškova prouzrokovanih kompleksnošću ovog motora.

 

 

Mada je ovaj jedinstveni dizel bio povezan s relativno malim brojem BMW-ovih modela, bavarski proizvođač je odabrao da ga uz počasti „otprati“ u formi „Final Edition“ X7 i X5 M50d.

 

Proizvodna serija ovih „teškaša“ je još uvek nepoznata, ali će oni svakako dobiti neke posebne karakteristike, poput laserskih farova, kontrole gestovima i asistencije pri autonomnoj vožnji.

 

Ipak, biće dostupni tek u nekoliko evropskih zemalja.

3 Komentara

  1. I ne objasniste kakva je konfiguracija tog motora, jedino to da je jedini quad-turbo dizel.

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery