Vesti

Novi VW Golf R će biti fantastičan i bez elektrifikacije!

Tako bar tvrdi šef "R" odeljenja kompanije Volkswagen

VW Golf Mk8
3.2KPregleda

Iako nije premijerno predstavljena u Ženevi kao što smo očekivali, potpuno nova, osma generacija modela Golf je u finalnim fazama razvoja. Nedavno su se pojavile i nove špijunske fotografije na kojima se vidi ovaj model. Zahvaljujući njima imamo prilično dobru predstavu šta možemo očekivati od produkcijske verzije.

VW Golf Mk8

Takođe, pored novih fotografija stigli su i neki novi „sočni“ detalji o performantnoj R verziji  ovog modela. Naime, šef „R“ odeljenja kompanije VW, Jost Kapito, je rekao da će novi Golf R „biti fantastičan“, te da neće krenuti putem elektrifikacije.

„Krunski dragulj performansi kod modela Golf će i dalje biti R varijanta. Ne želimo da hibridni modeli imaju ogromnu snagu. Hibridi treba da budu jeftiniji i orijentisani ka očuvanju životne sredine, a ne ka performansama. GTE model je alternativa za GTI i tako će i ostati. Kralj performansi će i dalje biti R varijanta, a Golf 8 R će biti fantastičan automobil“, naveo je Kapito.

Ništa od modela Golf R400!

Šef „R“ odeljenja kompanije Volkswagen je upitan i o modelu Golf R400 o kojem se ranije spekulisalo. On je potvrdio da je taj model testiran, ali da je kompanija u međuvremenu odustala od tog projekta.

„Uradili smo istraživanje tržišta i otkrili smo da ljudi ne žele takav automobil“, dodao je Kapito. „Oni žele oko 300 konjskih snaga i cenu manju od 50.000 evra. Ako bismo snagu povećali na 400 „konja“, izgubili bismo oko 50% prodaje i cena održavanja vozila bi bila veća“, zaključio je on.  

VW Golf Mk8

Na taj način je Kapito indirektno najavio mogućnost da nova R verzija takođe neće razvijati 400 konjskih snaga. Prema tome, očekujemo da novi Golf R razvija nešto više od 300 „konja“. Međutim, modifikacije na šasiji i druge promene će mu omogućiti da bude agilniji i možda malo brži od trenutnog modela. Da podsetimo, trenutni R model iz mesta do 100 km/h ubrzava za nešto manje od 5 sekundi kada je agregat povezan sa DSG menjačem.

Novi Golf će biti postavljen na MQB Evo platformi. U pšočetku će se prodavati sa trocilindarskim i četvorocilindarskim benzinskim i dizel agregatima. Nešto kasnije se očekuju i „blago“ hibridne i hibridne varijante, kao i GTI i R „hot heč“ modeli.

Špijunske fotografije: Carscoops

2 Komentara

  1. Šta su ovo uradili sa prednjim i zadnjim svijetlima??? Jbt.. Golf 5++ je dobio novu verziju… Golf 5+++ za slijepe i ružne ljude i one kojima estetika nije bitna

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery