Počela serijska proizvodnja restilizovane BMW Serije 7!
U pogonu u Dingolfingu počela je proizvodnja restilizovane BMW-ove drumske krstarice!
Tri i po godine nakon premijere šeste generacije i dva meseca nakon internet premijere, počela je serijska proizvodnja restilizovanog BMW Serije 7 u postrojenju u Dingolfingu.
BMW je restilizovao svoju najluksuzniju limuzinu tri i po godine nakon lansiranja aktuelne, šeste generacije. Iako ne spada u najprodavanije modele bavarskog proizvođača, Serija 7 je uvek bila veoma bitan automobil u gami bavarskog proizvođača. Restilizovana verzija je predstavljena putem interneta pre oko dva meseca, a početkom marta je počela i njena serijska proizvodnja.
Perjanica kompanije BMW je prošla kroz neke stilske i tehnološke promene. Jedan od najupečatljivijih detalja na spoljašnjem dizajnu je svakako povelika maska (grille) koja je izazvala brojne polemike. Međutim, osvežena Serija 7 je mnogo više od te maske. Tu su i novi farovi i nove zadnje trodimenzionalne LED svetlosne jedinice povezane tankom „svetlosnom“ linijom.
U enterijeru se ističe novi infotejnment sistem, detalji od drveta, šavovi oko centralne konzole i na panelima vrata. Takođe, kabina ima bolju zvučnu izolacijiu zahvaljujući pre svega debljim bočnim staklima.
Kao i ranije, i osvežena Serija 7 će se prodavati u varijantama sa standardnim i produženim međuosovinskim rastojanjem. Ova „produžena“ verzija ima za 140 mm veće međuosovinsko rastojanje i više prostora u prtljažniku.
Osvežena Serija 7 je takođe dobila i novu varijantu. Reč je o plug-in hibridnom modelu sa šestocilindarskim agregatom. Ova verzija nosi oznaku BMW 745e/745Le i razvija ukupno 389 konjskih snaga. Ovaj model sa jednim punjenjem, samo na električnu energiju može da pređe i do 58 kilometara.
Više detalja o ostalim varijantama Serije 7 možete pronaći ovde.
BMW je od kada je krenula proizvodnja prve generacije 1977. godine prodao više od 1,9 miliona primeraka Serije 7.
Da ima malo normalniju prednju masku bio bi cool auto…