AktuelnoVesti

Naredna generacija modela malih automobila FCA počivaće na platformi PSA

2.72KPregleda

Da li bi ovo moglo da znači da će naredna generacija Jeep Renegadea biti bazirana na Peugeotu 2008?

 

U julu ove godine, Fiat Chrysler Automobiles i PSA, objavili su naziv buduće korporacije. Doduše, još uvek se pregovara oko detalja vezanih za „Stellantis“, a finalni dokumenti bi trebalo da budu potpisani u prvom kvartalu sledeće godine. Navodno, prvi plodovi novopečenog partnerstva bi mogli biti ubrani ranije nego što se to očekivalo.

 

Po novom izveštaju, italo-američka kompanija će se uskoro prebaciti na platformu PSA za buduće modele malih automobila. Takozvana „Common Modular Platform“ (CMP) francuskog proizvođača, već sada čini mehaničku osnovu za brojne modele koji se prodaju u Evropi, uključujući Peugeot 208, DS3 Crossback i Opel Corsu. Na ovoj arhitekturi mogu počivati kako konvencionalno pogonjeni, tako i čisto električni modeli.

 

Po najnovijem izveštaju, FCA je posalo dopis svojim snabdevačima krajem jula, zatraživši od njih da odmah stopiraju bilo kakva istraživanja, razvoj i rad na alatima za buduća vozila B segmenta. Dopis je došao nakon sličnog obaveštenja iz marta ove godine, kada je PSA svojim komponentašima rekao da privremeno obustave razvoj i istraživanje na planu malih modela Alfe Romeo, Fiata, Lancije i Jeepa.

 

Nema sumnje da bi odluka FCA da se prebaci na CMP platformu mogla da pomogne ovom proizvođaču da generiše visoku ekonomiju obima. Međutim, ovde se nameće jedno specifično pitanje – da li to znači da će sledeća generacija Jeep Renegadea takođe počivati na PSA arhitekturi? Očigledno je suviše rano donositi zaključke, ali takav potez bi se savršeno uskladio s namerama Jeepa da elektrifikuje čitav  portfolio u narednih nekoliko godina.

 

Takođe je važno napomenuti da je prošle godine Fiat-Chrysler objavio planove o eventualnom napuštanju A segmenta u Evropi i fokusiranju na B i C kategorije automobila. Ova odluka na prvi pogled izgleda iznenađujuće, s obzirom na to da je Fiat vodeći u prodaji automobila A segmenta u Evropi. Ipak, kompanija smatra da je profit veći u B i C klasi vozila.

 

Vrele Gume

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery