AktuelnoVesti

Mercedes-Benz S klase W223, deo po deo

Ko će dočekati

2.1KPregleda

Mercedes-Benz S klase pokazuje svoje farove i zadnja svetla

 

Mada je do premijere ostalo još oko mesec i po, Mercedes-Benz još uvek nije voljan da nam obelodani suviše detalja u vezi sa sedmom generacijom Sonderklasse.

 

 

Naravno, u velikoj meri već sada znamo kako će izgledati Mercedes-Benz S klase za 2021. godinu, zahvaljujući nedavnom, doduše mutnom „procurelom“ snimku, dok nam je većina špijunskih fotografija pružila uvid u proporcije.

 

Ovoga puta su u centru pažnje svetla na delimično kamufliranom prototipu.

 

 

Zaista, nije jasno kako motor „diše“ kroz ovaj materijal koji je Mercedes nalepio na svoj automobil, s obzirom da svi usisni otvori prekriveni. Verovatno se radi o kratkoj vožnji.

 

Kao što već znamo, W223 S klasa će posedovati revolucionarni enterijer, za razliku od prethodnika, s centralnim displejem osetljivim na dodir s haptičkim odzivom, koji će ukloniti gotovo sve fizičke prekidače i dugmiće.

 

 

Nova generacija MBUX info-zabavnog sistema će se pobrinuti za većinu stvari unutar automobila, s kombinacijom komandi na dodir, glas i pokret, koje će se baviti čitavim nizom visokotehnoloških stvarčica.

 

 

U okviru jedinstvenih novotarija koje će na scenu stupiti s novom Mercedesovom perjanicom je i HD „head-up“ displej sistem s proširenom stvarnošću za potrebe navigacije, čineći da se vozač oseća bezbedno kao u video igrici dok se vozi kroz nepoznata područja.

 

 

S tehničkog aspekta, čini se da je bar jedna motorna verzija opciono uparena s revolucionarnim sistemom upravljanja na sva četiri točka, koji skraćuje radijus okreta ove velike limuzine na nivo malog hečbeka.

 

 

Kada smo već kod motora, biće dostupna čitava paleta blagih hibrida, hibrida i „plug-in“ hibridnih opcija, s rednim „šestacima“, moćnim V8 jedinicama, pa čak i četvorocilindrašima u kasnijem proizvodnom ciklusu.

 

V12 će biti rezervisan za Mercedes-Maybach verzije, s tim što će se AMG striktno držati revidirane verzije 4,0-litarskog V8.

 

Za sada je to to, do neke nove špijunaže i konačne promocije negde u zimu 2020. Naime, nova S-klasa (facelift) debitovaće do kraja ove godine i proizvodiće se u novoj „Fabrici 56“ u Sindelfingenu, koja se zvanično otvara u septembru. Isto postrojenje će takođe proizvoditi novi EQS od januara 2021. godine. Ovaj model opisan je kao „potpuno električni član sledeće  S klase.“

1 Komentar

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery