Vesti

Lotus Evija cilja na rekord Nirburgringa!

Baterija je sa namerom konstruisana na način na koji je konstruisana...

Lotus Evija
1.94KPregleda

Lotus Evija ima sve što je potrebno da bude izuzeno brza na stazi, te je britanski proizvođač najavio da postoje velike šanse da će sa ovim modelom pokušati da postavi novi rekord na Nirburgringu.

Lotus Evija

Naime, prilikom premijere modela Lotus Evija prošle nedelje, predstavnici kompanije su otkrili da je baterija od 70 kWh dizajnirana da pruža snagu od 2 MW čak i do sedam minuta pre nego što se prebaci u konzervativniji režim vožnje. To znači da će ovaj model punih sedam minuta moći da se vozi u maksimalnim performansama.

Jedan od inženjera britanskog brenda, Luis Ker, potvrdio je da je Lotus s namerom dizajnirao bateriju na taj način. Ta namera je zapravo želja da Evija pokuša da postavi novi rekord na legendardnoj stazi Nirburgring.

„Da, razmišljamo o Nordsššlajfeu. Mislimo da možemo biti od modela NIO EP9 na toj stazi“, rekao je on.

Da podsetimo, NIO EP9 je krug na Nirburgringu prešao za samo 6 minuta i 45,9 sekundi 2017. godine. Tako je taj model postao najbrže potpuno električno, serijsko vozilo na toj stazi. Taj model pokreću četiri elektromotora koji ukupno razvijaju 1.342 KS. Naravno, NIO EP9 ima i izvanrednu aerodinamiku koja je imala klljučnu ulogu u postavljanju rekorda.

Međutim, pored modela Lotus Evija NIO EP9 izgleda kao pešak. Naime, prvi električni hiper automobil britanskog proizvođača takođe ima četiri elektromotora. Razlika je u tome što Evija razvija čak 1.973 KS i 1.700 Nm obrtnog momenta. To znači da je on snažniji čak i od modela Rimac C_Two i Pininfarina Battista. Naravno, Evija takođe ima aerodinamiku koja je sjajna, te verujemo da generiše veliku silu prijanjanja (downforce), te da će iz tog razloga moći da postavi novi rekord na legendarnoj stazi u Nemačkoj.  

Lotus Evija

Top Reviews

Video Widget

gallery