AktuelnoEco GreenVesti

Hyundai šalje sisteme gorivnih ćelija u Evropu

1.07KPregleda

Hyundai kaže da napredak koji je ostvario na polju gorivnih ćelija može pomoći u primeni ove tehnologije kako kod novih generacija automobila, tako i u nekim drugim komercijalnim oblastima

 

Korejska kompanija je odlučna u pronalaženju alternativnih izvora energije, koji bi trebalo da napajaju vozila svih veličina i oblika u ova vremena velikih promena. Mada baterijski elektromobili ubrzano dobijaju na popularnosti, Hyundai u isto vreme razvija sisteme vodoničnih gorivnih ćelija. Reč je o tehnologiji koja počinje da se isporučuje na evropska tržišta s ciljem da pronađe primenu u vozilima, ali i u okviru drugih vidova eksploatacije.

 

Hyundai je nedavno objavio da će sistemi koji se šalju na Stari kontinent takođe biti iskorišćeni od strane neautomobilskih kompanija kao što je švajcarska firma za vodonične solucije „GRZ Technologies“.

 

Podvlačeći svoje sposobnosti u razvoju vodoničnih gorivnih ćelija, Hyundai ih propagira kao održivu i sigurnu opciju, ne samo što se tiče daljeg razvoja mobilnosti, već i igranja važne role u potražnji za energijom u okviru drugih industrijskih sektora.

 

Ono što je interesantno je da je Santa Fe FCEV bio prvo električno vozilo koje je predstavio Hyundai, još 2000., da bi nakon njega usledio najprodavaniji svetski model na gorivne ćelije, ix35, 2013. godine. Druga generacija FCEV SUV-a Nexo, predstavljena je 2018.

 

Hyundai je takođe nedavno isporučio 10 Xcient kamiona u Švajcarsku, prvih serijskih vozila na gorivne ćelije tog tipa, o čemu smo već pisali. Činjenica da mali broj kompanija pokušava da napravi velike korake u razvoju alternativnih pogona u oblasti teških vozila trenutno, moglo bi da pomogne Korejcima da naprave „utvrde“ koje će osigurati dominaciju na ovoj teritoriji.

 

Izvor: Dekarbonizacija motora No.1

Top Reviews

Video Widget

gallery