AktuelnoVesti

Hyundai rekordno u Evropi

1.49KPregleda

Ofanziva by Hyundai

 

 

Uprkos smanjenju industrijske potražnje, Hyundai Motor Europe slavi veoma dobre prodajne rezultate u Evropi u prvoj polovini 2022. godine, prema najnovijim podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA).

 

Tokom ovog perioda, tržišni udeo kompanije porastao je na rekordnih 4,7 odsto, što je jedan procentni poen više u odnosu na prošlu godinu. 

 

Sveukupno, Hyundai je od januara do juna 2022. prodao 263.005 jedinica u EU, EFTA i Velikoj Britaniji, što je povećanje od 8,2 odsto u poređenju sa istim vremenskim okvirom 2021. 

 

 

Sa najširom paletom na tržištu vozila sa nultom emisijom, Hyundai je lider u elektrifikaciji. Sa 16 odsto, elektrifikovani modeli imaju veći udeo u prodaji u Evropi nego ikada ranije, a EV modeli kompanije dali su značajan doprinos njenom ukupnom prodajnom uspehu. Jedan od glavnih pokretača toga jeste KONA Electric, koja je počela da se proizvodi 2020. u Hyundaijevoj HMMC fabrici u Evropi.

 

Osim toga, Hyundai je uveren da će udeo u prodaji elektrifikovanih modela nastaviti da raste u narednim mesecima. Od lansiranja prošle godine, IONIQ 5 je osvojio mnogobrojne prestižne nagrade, uključujući onu za Svetski automobil godine 2022, dok će kompanijin elektrifikovani strimlajner IONIQ 6 uskoro stići na tržište, nakon što je nedavno imao digitalnu svetsku premijeru.

Pored toga, Hyundai će nastaviti da ulaže u podsticanje inovacija u oblasti elektrifikovane mobilnosti. Kompanijin podbrend N visokih performansi nedavno je predstavio RN22e i N Vision 74, dva koncepta ‘pokretne laboratorije’ koji će poslužiti kao osnova za kontinuirani razvoj tehnologija nulte emisije fokusiranih na budućnost.

 

 

 

 

Ovi izvanredni rezultati naglašavaju snagu Hyundaijeve linije proizvoda u Evropi, posebno u svetlu izazovne ukupne tržišne situacije”, kaže Michael Cole, predsednik i izvršni direktor Hyundai Motor Europe. „Baš ove nedelje smo lansirali IONIQ 6, koji će proširiti naše liderstvo u elektrifikaciji. Ovaj model će dodatno povećati kvalitet i raznovrsnost našeg prodajnog miksa. Verujem da će to još više proširiti našu privlačnost i omogućiti nam da zadržimo prednost na tom prepunom polju. Iako Hyundai nije imun na opšte automobilske trendove, očekujemo da će zahvaljujući našoj ponudi usmerenoj na kupce naš tržišni udeo nastaviti da raste u narednim mesecima.

 

 

Rekordni tržišni udeo na evropskim tržištima 

 

 

Pored rekordnih 4,7 odsto tržišnog udela u Evropi, Hyundai je u prvih šest meseci 2022. takođe postigao rekordne tržišne udele u Velikoj Britaniji, Španiji i Francuskoj.

 

 

 

U Velikoj Britaniji, Hyundai modeli su činili 5,1 odsto svih prodatih automobila, što je poboljšanje od 1,7 odsto u odnosu na prošlu godinu. Reč je o 40.908 novoregistrovanih vozila u zemlji, što je povećanje od 30,5 odsto u odnosu na prvu polovinu 2021. 

 

 

 

 

U međuvremenu, u Španiji, Hyundai je dostigao tržišni udeo od 7,4 odsto, što je povećanje od 1,8 procentnih poena u odnosu na 2021. To je 30.222 registrovana vozila, 18,8 odsto više u poređenju sa istim periodom januar-jun prošle godine.

 

 

Francusko tržište je takođe zabeležilo značajan uspeh za Hyundai, pošto je tržišni udeo kompanije porastao na 3,1 odsto – povećanje od 0,6 procentnih poena u odnosu na prošlu godinu. U prvoj polovini godine prodato je ukupno 23.998 modela, što je 4,2 odsto više u odnosu na prvih šest meseci 2021.

 

 

Lokalna proizvodnja i razvoj fokusiran na kupca jesu osnova za uspeh 

 

 

Sa više novih proizvoda poslednjih godina, Hyundai se sada može pohvaliti jednom od najmlađih linija u industriji. Kompanija svoj uspeh na kontinentu može pripisati proizvodnji i razvoju usmerenim na kupca. Preko 70 odsto Hyundai automobila proizvodi se u Evropi, za Evropu u proizvodnim pogonima kompanije HAOS i HMMC, u Turskoj i Češkoj Republici.

 

 

HMMC proizvodi 350.000 vozila godišnje, a nedavno je imao niz poboljšanja kako bi postao jedna od najmodernijih fabrika automobila u Evropi. Ranije ove godine, postao je prva Hyundai fabrika u svetu koja je u potpunosti prešla na električnu energiju iz obnovljivih izvora.

 

 

Danas, HMMC proizvodi skoro sve varijante pogonskog sklopa, uključujući modele sa niskim do nultim emisijama, kao što je KONA Electric.

 

 

 

Hyundaijevi glavni pokretači prodaje bili su tradicionalni bestseler proizveden u Češkoj, TUCSON, a zatim KONA. Ostali popularni modeli uključuju BEV vozila kao što su KONA Electric i IONIQ 5, koji je već ostvario svoju prvu punu godinu prodaje, a tu je i kompanijin asortiman iz i-serije vozila.

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery