JNCAP dao Toyotama najviše ocene
Nedavno objavljeni rezultati JNCAP (Japanski program ocenjivanje novih vozila) bezbednosnog testiranja vozila, koje je po mnogim elementima rigoroznije i od daleko poznatijeg NCAP-a, potvrdili su da je japanski proizvođač jedan od svetskih lidera na polju aktivne bezbednosti automobila.
Toyotini modeli RAV4, Alphard/Vellfire i Raize osvojili su najviše ocene u proveri sigurnosnog delovanja po JNCAP za 2019. godinu.
– RAV4: ASV (Advanced Safety Vehicle – napredno sigurno vozilo) +++ u preventivnom sigurnosnom delovanju, pet zvezdica (najviša ocena) u zaštiti pri sudaru;
– Alphard/Vellfire: ASV +++ (najviša ocena) u preventivnom sigurnosnom delovanju;
– Raize: pet zvezdica u zaštiti pri sudaru.
Alphard/Vellfire vozila osvojili su nagradu Grand Prix za preventivno sigurnosno delovanje, ostvarivši najvišu ocenu u ispitivanju drugu godinu zaredom.
JNCAP sistemski proverava i unapređuje svoje načine ispitivanja i standarde ocenjivanja, uzimajući u obzir stvarne saobraćajne nesreće koje su se dogodile u Japanu i nužnost stvaranja protivmera.
U pogledu preventivnog delovanja, JNCAP je 2018. dodao samostalni kočni sistem u slučaju opasnosti koji prepoznaje pešake pod javnom rasvetom noću na popis stavki za ocenjivanje, s obzirom na činjenicu da, u Japanu, pešaci u saobraćajnim nesrećama često stradaju noću. Osim toga, u ispitivanju za 2019. godinu, na popis stavki za proveru pridodana je i provera samostalnog kočnog sistema u nuždi za pešake noću bez javne rasvete. Alphard/Vellfire i RAV4 opremljeni najnovijom generacijom Toyota Safety Sense – sistemom predsudarne zaštite koji otkriva pešake noću – dobili su najvišu ocenu ASV+++ u JNCAP-ovoj proveri
preventivnog sigurnosnog delovanja.
JNCAP je, osim toga, izmenio svoje kriterije za ocenu zaštite pri sudaru koji bolje ocrtavaju ponašanje starijih osoba i koristio nove testne lutke koje tačnije predstavljaju ljudsko telo. U tim uslovima, RAV4 i Raize, koji se odlikuju najnovijom zaštitnom konstrukcijom vozila i sistemom vazdušnih jastuka i sigurnosnih pojaseva, ostvarili su ocenu pet zvezdica, najvišu moguću u ocenjivanju zaštitnog delovanja u slučaju sudara.
Iako se broj pogibija i ozleda u saobraćajnim nesrećama smanjuje iz godine u godinu, tragedije se i dalje događaju. U želji ostvarivanja konačnog cilja – nula smrtnih ishoda u saobraćajnim nesrećama, Toyota razvija vozila uzimajući u obzir različita gledišta, kao što su unapređivanje i širenje korišćenja preventivnog zaštitnog paketa zvanog Toyota Safety Sense, korišćenje tehnologije povezivanja i razvoj automatizovane vožnje, kako bi učinili sve što se može da bi se broj saobraćajnih nesreća sveo na najmanji mogući broj.
Uz razvoj sigurnijih automobila pristupom s tri glavna stuba, Toyota nastavlja da promoviše edukacione aktivnosti, uključujući aktivnosti za podizanje svesti kod Toyotinih partnera koji strankama predstavljaju „Sapo-Toyo“ (vozila koja su podrška sigurnom i udobnom životu s automobilima), kao i promovisanje saobraćajnih uslova uopšte s ciljem pružanja strankama sigurnog i sigurnog mobilnog društva.
1 Komentar
Comments are closed.
Kako Rav4 izdleda dobro u odnosu na ove druge spodobe…
Pa što ne zaposle dizajnera već jednom…