AktuelnoVesti

G-Niva, kad se spoje Lada i Mercedes

Nemoguća ljubav?

23.9KPregleda

Šta bude kada se „zavole“ ruska Lada Niva i nemački Mercedes-Benz G Klase?

 

Rezultat ljubavi dva legendarna terenca, Lade Nive i Mercedesa G Klase mogao bi da bude jedan od najboljih offroad produkta ikad. 

 

 

Mašta dizajnera Aleksandra Isajeva i njegova veština pomoću photoshopa omogućile su dobijemo render fotografije kao odgovor na pitanje kako bi izgledao spoj Nive i G Klase. Naravno, „proizvod“ je nazvan G-Niva. Bez obzira šta mislili o ovom „spoju nespojivog“, ovaj SUV je bez ikakve sumnje vrlo zanimljiva ideja.

 

 

Interesantno je krenuti od cenovne razlike ovih terenskih ikona. Poput romantičnih bajki o bogatom princu i siromašnoj pralji izgledala bi i ljubav između 130 hiljada dolara „teškog“ Merca (G550 u SAD, u baznoj verziji, ili oko 105K evra u Nemačkoj) i 6.768 dolara „lake“ Nive, koliko ona staje u Rusiji.

 

Isajev je zadržao elemente i prednosti dizajna oba vozila, što je G-Nivi omogućilo bolje pristupne i izlazne uglove kretanja.  G-Niva je  „povukla gen“ od petora vrata, iako „mama“ Niva ima izvedbe i sa troja vrata. Za razliku od bilo kog drugog sličnog poznatog modela, Isajev koristi krov u T stilu, sa montažnim panelima, koji u centru ostavljaju mali središnji oslonac kada su demontirani, pri čemu su i B-stubovi  takođe sklopivi. Na suvozačkoj strani render fotografije nam pokazuju otvoren deo i spuštene prozore, što stvara veliku otvorenu površinu za vožnju po svežem vazduhu. Na strani vozača taj deo je zatvoren, a prozori na svom mestu, kako bi se videlo kako ovaj izmišljeni SUV izgleda „u celosti“. 

 

 

Prednji kraj ima više G-Klase, sa sve Mercedesovom zvezdom na rešetki hladnjaka. Ipak, oči su na mamu, jer pravougaoni farovi dolaze direktno od Nive. Estetika zadnjeg dela više podseća na Ladu zbog ugaonog oblika prtljažnika, sa manje Mercedesovih kockastih razmera.

 

Unutra, Isajev koristi enterijer moderne kabine koja više priliči G-klasi, sa sve parom digitalnih ekrana. Ovo je naravno suprotno sa Ladinim jednostavnim rešenjima i uglavnom analognim instrumentima. Dakle, i moderan je na „tatu“.

 

 

S obzirom da je reč o hipotetičkom modelu, pogonski sklop ovog vozila nije ni važan i može biti još jedan deo mašte. Većina vas bi ispod haube G-Nive verovatno više volela da vidi 4,0-litarski tvin-turbo V8 iz G-klase, nego Ladin 1,7-litarski četvorocilindrični motor. A možda G-Niva dobije i neki poseban svoj agregat, dušu. Ali prvo da Mercedes nađe Nivi tu čuvenu G tačku.

 

Svakako zanimljivije, bolje i pravilnije nego da se spajaju, ne daj Bože, Defender i Wrangler na primer.

 

1 Komentar

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery