970_250_eko
AktuelnoPredstavljamo

Fiat 500, 500X i 500L osveženi za 2021.

4.88KPregleda

Fiat 500 porodica je osvežena za 2021., s nekoliko intervencija na stajlingu i nekim novim specifikacijama

 

Sva tri modela, i 500 hečbek, 500L i 500X dele istu, ali obnovljenu strukturu u osnovnom paketu. Sve počinje Pop paketom opreme, koji dolazi sa standardnim sedištima presvučenim plavom tkaninom i armaturnom tablom u „Techno“ plavoj boji. Novi „sicilijansko“ narandžasti finiš je takođe u igri.

 

Connect nivo dodaje neke komponente, poput sedmoinčnog ekrana info-zabavnog sistema, jedinstvenog para prednjih sedišta i armaturne table u mat sivom trimu. Pored toga, 500 hečbek dobija alu naplatke razmere 15 cola, svetla za maglu, tempomat, parking senzore i multifunkcionalni sportski volan.

 

 

500X Connect dobija isti nivo opremljenosti, uz naplatke od 17 cola, zadnje zatamnjeno staklo, LED dnevna svetla, automatske farove i senzore kiše. Što se 500L u Connect nivou opreme tiče, on takođe dobija unapređenje info-zabavnog sistema, točkove od 16 cola i spoljne retrovizore u boji karoserije.

 

Zatim ide Dolcevita. Ovaj nivo opreme uključuje hromirane detalje na spoljašnjosti, panoramski krov, armaturnu tablu u boji karoserije i „Dolcevita“ oznake, dok dvotonski finiš može da se naruči kao opcional.

 

Tu je i nadogradnja u vidu 500 Dolcevita Plus paketa, koji dodaje sedmoinčni digitalni klaster instrumentacije, 3D satelitsku navigaciju, automatski klima uređaj i točkove od 16 cola (500 hečbek).

 

 

Ovde se specifikacije donekle razdvajaju. Umesto Dolcevita „ekstenzije“, 500L i 500X dobijaju novi Cross nivo opreme, gde su u standardne komponente uključeni naplaci od 19 cola, automatski klima uređaj, krovni nosač i kamuflažni tapacirung sedišta (500X).

 

Što se 500L Crossa tiče, on dobija točkove od 17 cola, prednja svetla za maglu, zadnje parking senzore, automatski klima uređaj, senzore za kišu i automatske farove. Sedišta su presvučena u istom maniru kao i kod 500X.

 

 

Vrh opreme čini Sport paket i dostupan je kod sva tri modela. 500 hečbek u ovom slučaju dobija nove naplatke od 16 cola, elektropodesiva sedišta, automatsku „klimu“ i zatamnjena stakla. Digitalna instrumentacija kao i u Dolcevita Plus je standardna.

 

500X dobija crne točkove od 18 cola i ekskluzivni „Fashion“ sivi finiš. Sve zaokružuje 500L Sport s felnama od 17 cola, automatski zatamnjujućim unutrašnjim retrovizorom, zatamnjenim staklima i ambijentalnim kabinskim osvetljenjem.

 

 

Pogonski sklopovi

 

Revidirani 500 hečbek je dostupan isključivo s 1,0-litarskim trocilindrašem, uparenim s blago hibridnim sistemom, koji isporučuje 70 ks i 92 Nm. Ova jedinica radi u sinergiji sa šestostepenim manuelnim menjačem. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 13,8 sekundi. Troši 5,3 litra benzina na 100 kilometara.

 

500X je dostupan uz dve pogonske jedinice. Ulaznu varijantu čini 1,0-litarski turbobenzinac sa 120 ks i 190 Nm, što je dovoljno za sprint do „stotke“ za 10,9 sekundi. Standardno je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Krosover perjanica ispod haube poseduje takođe turbomotor, ali radne zapremine 1,3 litra (četiri cilindra) sa 150 konja i 270 Nm. Motor je uparen sa šestostepenom automatskom transmisijom s dvostrukom spojnicom, a sprint iz stanja mirovanja do 100 km/h obavlja za 9,1 sekundu, uz maksimalnu brzinu od 200 km/h.

 

Ažurirani 500L je dostupan isključivo s 1,4-litarskim benzincem. Raspolaže s 95 ks i 127 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Fiat je takođe naglasio da su svi motori u skladu s novim Euro 6D standardima.

 

Vrele Gume

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery