Gotovo svake godine BMW ima običaj da lansira seriju unapređenja za postojeću modelnu ponudu, ili makar njen deo.
To je onaj deo godine kada bavarski proizvođač predstavlja nove motore i opcije, koji će biti ti u ponudi kod izvesnih modela. Serija unapređenja o kojoj govorimo je ovoga puta ekskluzivno vezana za evropsko tržište.
BMW-ovi puritanci će verovatno biti srećni što serija 2 Coupe dobija novi 2,0-litarski turbobenzinski motor. Standardno, ova jedinica je uparena s osmostepenim automatskim menjačem koji na zadnje točkove šalje 245 ks (180 kW). Svaki 230i kupe dolazi s funkcijom kontrole brzog starta, što pomaže sprintu do stotke za samo 5,9 sekundi.
Opciono, kupci će moći da biraju M sport diferencijal u zadnjem pogonskom sklopu. Active Tourer, manje uzbudljiv „brat“ serije 2 Coupe, biće dostupan i u verziji s pogonom na sve točkove, počev od marta.
223i xDrive Active Tourer koristi blagi hibridni sistem od 48 V u kombinaciji s četvorocilindarskim turbomotorom, isporučujući 218 ks (160 kW) na sve točkove. U redu, ovo nisu brojke na nivou jednog „hot heča“, ali s ubrzanjem do 100 km/h za 6,9 sekundi, bavarski monovolumen je na visokom nivou.
Idemo dalje… Serija 4 Gran Coupe dobija novu verziju u formi 430i xDrive. Radi se o kupeu s četvoro vrata, pogonjenom 2,0-litarskim motorom koji snagu na sve točkove šalje preko osmostepenog automatskog menjača i xDrive AWD sistema. U međuvremenu, počev od proleća ove godine, X3 i X4 će standardno biti isporučivani s automatskim tempomatom sa „stani/kreni“ funcijom, koji zamenjuje prethodni tempomat s funkcijom kočenja.
Ako ste zainteresovani za iX, najsofisticiraniji BMW-ov serijski automobil do danas, on će od marta 2022. biti dostupan s Parking Assistant Professional sistemom, koji može da memoriše različite manevre na distanci od 200 metara. Naime, ako ponovo pristignete na neku od prethodno mapiranih tačaka, sistem može u potpunosti da preuzme kompletan proces parkiranja, što uključuje ubrzavanje, kočenje, upravljanje i promene stepena prenosa.
Vrele Gume