Poslednjih godina, automobili koji prolaze kroz testove izbegavanja prepreke na putu, ovaj zadatak obavljaju relativno dobro.
Tipovi vozila koji su nekada bili zloglasni zbog prevrtanja i vožnje na dva točka, sada „jelene na putu“ izbegavaju mnogo efiksnije. Naravno, dešava se da kamioneti i SUV/krosoveri dožive „kikseve“ ali u mnogo manjoj meri nego ranije.
Štaviše, modernim krosoverima se upravlja iznenađujuće dobro u okviru ovog zahtevnog manevra. Poslednji koji je impresionirao je Kijin električni krosover, EV6.
Korejski model se našao na ispitu u organizaciji španske publikacije km77.com, dostigavši ulaznu brzinu koja je u domenu visokoperformantne mašinerije. Koliko je to zapravo brzo? Pa, 78 km/h zvuči veoma dobro, a ko misli da se ne radi o nekom posebnom rezultatu, navešćemo kako su prošla neka „zvučna“ imena: Porsche Taycan Cross Turismo 77 km/h, Volkswagen ID.4 73 km/h. Možda još više iznenađuje što je EV6 nadmašio i Mercedes-AMG A45 S (75 km/h) i BMW M235i (68 km/h). Naravno, pneumatici su važan faktor, ali to ne umanjuje Kijin sjajan rezultat.
Sve u svemu, električna Kia je impresionirala test vozače, koji su naglasili da su reakcije bezbedne i predvidive. Upravljanje EV6 je opisano kao precizno, što vozaču pruža više sigurnosti prilikom naglih manevara, kao što je to slučaj s testom „severnog jelena“.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
[…] BMW-ov pulen je prošao slabije od Hyundai Ioniqa 5, koji je prošao test pri brzini od 80 km/h, Kije EV6 (78 km/h) i Tesla Modela Y (83 […]