Lancia, DS Automobiles, i Alfa Romeo postaju (uglavnom) električne marke do 2027.
U međuvremenu, Fiat radi na novom Puntu.
Stellantis je održao konferenciju za medije na kojoj je predstavio prodajne rezultate za prvu polovinu godine. Ovoga puta se nećemo baviti suvoparnim brojkama već nekim interesantnijim stvarima.
Naravno, elektrifikacija je u centru pažnje kada je reč o budućim planovima italo-američko-francuske kompanije.
Premijum marke, Lancia, DS Automobiles i Alfa Romeo, u najvećoj meri će se prebaciti na električni pogon u godinama koje dolaze. Lancia, koja trenutno u prodaji ima samo mali Ypsilon u Italiji, biće 100 odsto elektrifikovana od 2024., što znači da će u ponudi imati miks hibrida i elektromobila. DS će počev od 2024. lansirati isključivo električne modele, što ne znači da će postojeći automobili pogonjeni konvencionalnim motorima biti ukinuti.
Što se tiče Alfe Romeo, matična kompanija radi na tome da posrnuli italijanski brend takođe učini 100 odsto električnim 2027., s tim što će gama ovog proizvođača biti značajno proširena s trenutna dva modela, Giulije i Stelvija. Doduše, već sledeće godine dobijamo Tonale kompaktni krosover. Čisto električni krosover pod nazivom Brennero, trebalo bi da pristigne nešto kasnije.
Stellantis se obavezao da će u sve svoje marke ulagati u narednih 10 godina, a to znači da će dva problematična italijanska proizvođača konačno lansirati nove proizvode. U skladu s tim idu i novi slogani, u kojima se reflektuje orijentisanost ka elektrifikaciji: Alfa Romeo – „Od 2024. Alfa postaje Alfa e-Romeo“, Lancia – „Najelegantniji put da se zaštiti planeta“, DS Automobiles – „Predimenzionirana umetnost putovanja“.
U međuvremenu, Fiat se vraća u evropski B segment s direktnim naslednikom Punta, modela koji je ukinut 2018. Trebalo bi da pristigne 20223. na „zajedničkoj platformi“, što znači da će koristiti hardver koji će deliti u okviru konglomerata. Naravno, cilj ovakvog poteza je smanjenje troškova i ubrzavanje razvoja.
U povezanim vestima, tu je i dokument koji obelodanjuje Maseratijev plan za premijernim predstavljanjem luksuznog krosovera Grecale u četvrtom kvartalu ove godine. Novajlija će se pozicionirati ispod Levantea. Električni modeli će uslediti 2022. i 2023. Stellantis će takođe lansirati 20 elektrifikovanih modela u naredna 24 meseca, od kojih će polovina biti čisto električna, devet „plug-in“ hibrida, dok će jedan model posedovati oba pogonska tipa.
Vrele Gume
1 Komentar
Comments are closed.
Brzi potez kojim Stellantis moze spasiti Alfa Romeo je ubacivanje benzinca 1.3 GSE T4 16V 150ks ili 1.4 MultiAir II 170ks u model Giulia. Naprave low-cost verziju za 25.000eur i nazidaju porudzbine.