Ključno pitanje – na kojoj platformi će počivati?
Novi Peugeot 308 je jedan od najatraktivnijih modela u C segmentu. Daleko bolje izgleda od VW Golfa i sličnih modela, a u prodaju će krenuti uskoro, u pokušaju da se dokopa bestseler krune, slično 208-ici i 2008-ici, kojima je to uspelo u odgovarajućim segmentima u januaru i februaru.
Međutim, francuska marka bi mogla da izvrši atak i na „električnu“ scenu. Po novom izveštaju, čisto električna verzija 308-ice će biti lansirana 2023., kao direktan rival Volkswagena ID.3. Nažalost, portparol kompanije je izjavio da je suviše rano za iznošenje više detalja.
Jedna stvar oko koje smo znatiželjni je platforma na kojoj će novi elektromobil počivati. Čini se da su u igri dve glavne opcije – jedna je CMP arhitektura za male automobile koju koristi Citroen C4 i koja omogućava instalaciju čisto električnih pogona. Ipak, čini se malo verovatnim da se Peugeotove ambicije svode na proizvod kao što je C4.
Nova e-VMP paltforma, koja je u suštini adaptacija EMP2 za baterijski pogonjena vozila, na kojoj leži novi 308, čini se mnogo verovatnijom solucijom. Nova platforma će debitovati s novom generacijom 3008, koja na scenu stupa 2023. i mogla bi biti iskorišćena za električni 308. Očigledno, ništa nije definitivno potvrđeno u ovom trenutku.
Niša u kojoj je Volkswagen bezbedan kada je reč o eventualnom napadu Peugeota je „hot heč“ segment. Nažalost, francuska marka je pojasnila da nema nameru da uvodi 308 GTI ili 308 Peugeot Sport Engineered na tržište, jer je interesovanje za brzim hečbek modelima kolabirala.
Vrele Gume