AktuelnoEco GreenVesti

Volkswagen ID.4 – odličan hardver ali loš softver (VIDEO)

3.55KPregleda

Čini se da je Volkswagen ID.4 odlična ponuda, ali bi možda trebalo malo pričekati da Nemci poprave softver?

 

Nakon testiranja Volkswagena ID.3 1ST u julu, nemački Autogefühl  je iskoristio priliku da isproba i novi ID.4 1ST Max (sa zadnjim pogonom i baterijom od 77 kWh). Presuda je prilično slična, što ne treba nimalo da čudi, budući da je ID.4 praktično „veći brat“ ID.3 hečbeka. Oba modela počivaju na istoj MEB platformi i poseduju slične sisteme.

 

Po Autogefühlu, ID.4 ima sjajan hardver. Upravljanje je precizno, automobil je agilan i hitro ubrzava. Zvučna izolacija je takođe veoma dobra, što u prevodu donosi sjajan vozački doživljaj, gotovo kao u sportskom automobilu, uprkos tome što ovaj krosover uopšte nije tako zamišljen.

 

S druge strane, info-zabavni sistem, bolje rečeno njegov softver, donosi iste one probleme s kojima se muči i ID.3. Spor je i ponekad „zamrzava“. Takođe, kapacitivne kontrolne jedinice nisu posebno intuitivne i dešava se da su nezgodne za upotrebu. Dobra stvar je LED svetlosna traka iza armaturne table, koja ukazuje na pravac (kada se koristi navigacija). Naravno, HUD displej je uvek dobrodošao.

 

U svakom slučaju, ID.4 je automobil koji nudi prostran kabinski prostor, koji može da ugosti tri odrasle osobe na zadnjim sedištima. Isto se može reći i za prtljažnik, što je možda razlog zašto je VW odlučio da ne ponudi i prednji „gepek“.

 

Kada govorimo o autonomiji, testiranje kaže da ona iznosi 520 kilometara po WLTP-u za najveću baterijsku opciju. Pri vožnji po vlažnom asfaltu, zahtevnijim uslovima i uz nešto sportskih „egzibicija“ sa silovitijim ubrzanjima, domet pada na 300 do 350 kilometara. Dakle, kada se vozi „normalno“, autonomija bi trebalo da je blizu WLTP vrednosti.

 

Sve u svemu, Autogefühl kaže da ID.4 predstavlja veoma dobru ponudu za svoju cenu u slučaju da se „sredi“ softver. U prevodu – sačekajte malo.

 

 

Vrele Gume

Top Reviews

Video Widget

gallery