AktuelnoVesti

Mazda MX-30 osvojila pet zvezdica na Euro NCAP testiranju

Mazda MX-30
1.52KPregleda

Potpuno električna Mazda MX-30 postigla 91% i 87% uspešnosti u zaštiti odraslih i dece prema Euro NCAP proceni

 

Euro NCAP je u svojoj najnovijoj seriji testova dodelio maksimalnih pet zvezdica električnoj Mazdi MX-30, sa ocenom 91% i 87% u odgovarajućim kategorijama za zaštitu odraslih i dece. Prvi skor od 91% je najbolji rezultat zaštite odraslih putnika postignut ove godine među svim testiranim vozilima.

 

Mazda MX-30

 

Mazda MX-30 postigla je maksimalne bodove u testovima bočnog udara, kao i pune ocene za performans pri testu sudara za kategoriju dece od 6 i 10 godina i za frontalni i za bočni udar. MX-30 prva je Mazda koja je postigla ukupnu ocenu od pet zvezdica prema novim strožim Euro NCAP testovima. Evropska bezbednosna agencija je od  2020. godine uvela nove testove kako bi udovoljili  dugogodišnjim potrebama savremene zaštite putnika i poboljšanoj zaštiti od sudara, kao i u svrhu promocije najnovije napredne sigurnosne tehnologije.

 

Nastavak niza

Potpuno električni SUV za male porodice pridružio se modelima CX-5 (2017), Mazdi6 (2018), Mazdi3 i CX-30 (obe 2019) u postizanju rejtinga Euro NCAP ocene s pet zvezdica.

 

Mazda 3

 

Mazda MX-30 impresionirala je u sve četiri Euro NCAP testne kategorije. Odrasli – 91%, Deca – 87%- Učesnik u saobraćaju (sigurnost pešaka) – 68%. Sigurnosna pomagala – 73%.

 

Ovakv Ocena rezultat je tri ključna činioca, trvde u Mazdi.  Kao prvo, primene najnovije arhitekture vozila Skyactive, koja se odlikuje visokom krutošću lagane karoserijske strukture koja apsorbuje udarce. Drugo, širokog raspona naprednih sigurnosnih tehnologija i-Activsense koje pomažu vozačima da prepoznaju potencijalne rizike i smanje verovatnoću oštećenja ili povreda. Konačno, i visokog nivoa zaštite pešak.

 

Mazda MX-30

 

Istaknuti element dizajna  električnog kompaktnog SUV-a su njegova Freestyle vrata, nasleđeno rešenje sa Mazde RX-8 iz 2003. godine. To, međutim, očigledno ne utiče štetno na sigurnost. Zapravo, „analiza lomljenja deformabilnog elementa pri ispitivanju frontalnog naleta sa pomeranjem pokazala je da struktura MX-30 nije predstavljala visok rizik za putnike pri takvoj vrsti sudara“, rekli su ispitivači.

 

Isti rezultat primećen je i pri testu naleta s boka. Simulirajući sudar sa drugim vozilom uz snažni bočni udar, zaštita svih kritičnih područja tela bila je dobra i automobil je postigao maksimalni broj bodova za ova dva testa.

 

 

 

Top Reviews

Video Widget

gallery