BMW je upravo predstavio seriju 4 kabriolet, koja takođe poseduje „hipertrofiranu“ masku hladnjaka u vidu kontroverznih „nozdrva“
Ono što predstavlja glavnu promenu je što su Bavarci s čvrstog sklopivog krova prešli na meku, platnenu varijantu. Meki krov je oko 40 odsto lakši od ranijih panela, a kada je sklopljen, obezbeđuje 255 litara prtljažnog prostora, što je 34 litra više nego ranije. Što se kabinskog prostora tiče, putnici mogu da uživaju u više prostora u visini glava kada je krov na mestu.
On se može otvoriti ili zatvoriti za 18 sekundi pri brzini do 50 km/h. Kod M440i, vlasnik može upravljati krovom preko ključa, dok je kod 430i ovo opcija.
Krov standardno dolazi u crnoj boji, a ko je stilski „osvešćeniji“, moći će da se odluči za opcionu „Moonlight“ crnu varijantu s metalik sjajem.
U velikoj meri, kabriolet je identičan kupeu serije 4. BMW je ovom modelu pružio neka poboljšanja vezana za torzionu krutost, poput čvršćih pragova, aluminijumskog bezbednosnog panela napred, pojačanog transmisionog tunela i krute zadnje podne ploče. Inženjeri su takođe obratili pažnju na dodatnu zvučnu izolaciju, s fokusom na usisni sistem, poklopac motora i podvozje.
Što se motorne ponude tiče, ona je prenesena iz serije 4, tako da 430i koristi snažniji 2,0-litarski turbočetvorocilindraš sa 258 ks i 400 Nm (slabija četvorocilindarska opcija nosi oznaku 420i – 184 ks i 300 Nm). Ova verzija do 100 km/h ubrzava za 6,2 sekunde. U zavisnosti od kombinacije guma i naplataka, maksimalna brzina je ograničena na 210 odnosno 250 km/h.
M440i xDrive ispod haube poseduje redni „šestak“ s 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Isporučuje 374 ks i 500 Nm, a do 100 km/h ubrzava za 4,9 sekundi.
Oba motora dolaze s osmostepenim automatikom, s tim što M440i uživa u prednostima koje donosi M Sport zadnji diferencijal, koji je opcioni kod 430i.
Boje dizela brane 2,0-litarski četvorocilindraš u 420d sa 190 konja i 400 Nm (sprint do „stotke“ 7,6 sekundi) i moćni 3,0-litarski šestocilindraš s 286 ks i 650 Nm (ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sekundi). Prosečna potrošnja prvonavedenog po WLTP-u iznosi 4,2-4,5 litara na pređenih 100 kilometara, a BMW-a 440d xDrive perjanice 5,6 litara.
Vrele Gume