AktuelnoPredstavljamoVesti

Restilizovana i Serija 6 GT

4.87KPregleda

BMW Serija 6 Gran Turismo debituje sa blagim hibridnim pogonom

 

Paralelno sa predstavljanjem osvežene Serije 5 najavljena je i manje popularna ali zanimljiva Serija 6 Gran Turismo, facelift. Promena u dizajnu minimalne su poput onih na Petici, ali model svakako izgleda privlačnije od odlazećeg.

 

 

Postavljen za proizvodnju u BMW-ovoj fabrici u bavarskom Dingolfingu, gde se proizvode i Serije 7 i 8, nova Šestica GT zadržava apsolutno iste dimenzije kao trenutni model (5,091 x 1,902 mm x1.538 mm i međuosovinsko rastojanje od 3.070 mm). Isto je i sa zavidnim kapacitetom prtljažnika od 600 litara zapremine, odnosno 1.800 sa spuštenim zadnjim sedištima.

 

 

I Serija 6 GT dolazi sa nešto povećanim grilom, što je  trend koji nemački proizvođač očigledno forsira u svim novim i facelift modelima. Potpuna LED svetla, dupla dnevna u obliku slova L i adaptivna funkcija paljenja automatskih dugih svetala sa novom BMW Selective Beam „matrix“ tehnologijom koja doseže i do 650m, praktično su prekopirane inovacije sa osvežene Serije 5.  Revidiran prednji kraj obuhvata i novu donju masku sa izmenjenim difuzorima, što izgleda malo prenaglašeno i plastično složićete se.

 

 

iDrive infotejment sistem sa displejem do 12,3 inča, instrument tablom iste dimenzije i Bowers & Wilkins Diamond audio sistemom sa 16 zvučnika još jedna je stavka „prekopirana“ iz facelifta Serije 5.

 

 

Takođe kao nova Pertica, sve varijante ažurirane BMV Serije 6 Gran Turismo uključuju 48-voltnu blagu hibridnu tehnologiju. Ulazna ponuda je 630i Gran Turismo sa 2,0-litarskim četvorocilindarskim benzinskim agregatom koji stvara ukupno 258 kS i kao i 400 Nm obrtnog momenta. Važnija ponuda benzinskih motora na tržištu je 640i Gran Turismo i 640i xDrive Gran Turismo. Oba koriste 3,0-litarski TwinPower Turbo motor sa 6 cilindara koji isporučuje 333 kS i 450 Nm. 

 

 

Kada je reč o dizelašima, ostaju ponuđeni 620d GT, 630d GT i 640d xDrive Gran Turismo. Prvi odlikuje dvolitarski četvorolindraš sa 190 kS i 400 Nm, a drugi3,0-litarski agregat sa 6 cilindara te 286 kS i 650 Nm. Kao i 640i, i Šestica sa oznakom 640d GT dolazi sa xDrive pogonima na sva 4 točka (sporadičnim), te u trolitarskom šrestocilindrašu isporučuje 340 konja i 700 Nm. Dovoljno da do stotke stigne za 5,3 sekunde, uz fabričko ograničenje (kao i svih modela) na 250 km/h.

 

 

I još jedanput kao Serija 5, restilizovana Serija 6 GT stiže u salone širom Evrope tokom jula meseca. Cene nisu poznate, ali iz BMW-a poručuju da neće biti značajnih odstupanja od trenutne ponude, koja u našoj zemlji na primer kreće od 57.990 evra za model 620i GT.

 

 

2 Komentara

Comments are closed.

Top Reviews

Video Widget

gallery