Ilon Mask dovodi u pitanje odluku Porsche-a da modelu Taycan dodeli oznaku “Turbo”
Takođe, Mask je najavio i da će Tesla Model S pokušati da obori rekord koji je na Nirburgringu postavio Taycan
Samo par dana nakon zvanične premijere modela Porsche Taycan, automobila kojeg već sada mnogi nazivaju pravim “evropskim konkurentom Teslinom Modelu S”, oglasio se i Ilon Mask, osnivač i izvršni direktor američkog proizvođača električnih automobila.
Naime, Ilon Mask je na svom Twitter profilu doveo u pitanje odluku nemačkog proizvođača da najsnažniju verziju modela Taycan označi imenom “Turbo”. Ubrzo nakon toga je najavio i to da će Tesla Model S pokušati da obori rekord modela Taycan na Nirburgringu.
Međutim, Ilon Mask nije jedini koji je začuđen odlukom Porsche-a da potpuno električnom automobilu da oznaku Turbo i Turbo S. I mnogi od vas su mislili da je u pitanju neka šala ili greška. To zbog činjenice da Taycan nema apsloutno nikakve veze sa turbo punjačima i SUS agregatima.
Međutim, razlog zbog kog se Porsche odlučio na ovaj korak jeste nomenklatura koju koristi za svoje modele. Tako imamo modele 911, Macan, Cayenne i Panamera u svojim punim imenima imaju oznaku Turbo.
U svakom slučaju, bez obzira na to da li kritikujemo ovu odluku brenda iz Štutgarta ili ne, moramo priznati da je Taycan jedan od najimpresivnijih novih automobila. Verovatno je i jedan od najvažnijih automobila u istoriji nemačkog brenda.
Više o modelu Porsche Taycan u Turbo i Turbo S varijanti možete pročitati ovde.
A sad malo o Nirburgringu. Naime, Taycan je krug na toj stazi završio za impresivnih 7 minuta i 42 sekunde. Po svemu sudeći, Tesla želi da taj rekord obori. Svakako će biti interesantno videti koji od ovih električnih automobila je bolji na stazi dugačkoj nešto više od 20 kilometara.
Koji automobil je po vašem mišljenju lepši, ali i bolji? Pišite nam u komentarima…
2 Komentara
Comments are closed.
Baš sam komentarisao sa drugovima da je to blamaža za jedan takav brend. Hoćeš da ti ide na struju, a da bude turbo, ne može…
Mislim da su oba automobila dobra,ali mi je Porše iskreno rečeno lepši. Tesla ima impresivan ekran (pomalo glomazan) i nepotreban u takvim dimenzijama, dok čovek vozi nema baš vremena da se divi velikom ekranu, ima drugog važnijeg posla. A porše bar sa ove slike iznutra nemački perfektan. 🙂