BMW nastavlja sa radom na modelu BMW M2 CS, a nedavno je nekoliko prototip automobila uslikano prilikom testiranja.
Iako su automobili „presvučeni“ kamuflažnom folijom, jasno je da ovaj performantni kupe prati stope modela M2 Competition. Međutim, po svemu sudeći, BMW M2 CS će imati agresivniji dizajn.
Promene je teško uočiti na prvi pogled, ali će M2 CS imati „power dome“ haubu i istaknutiji prednji spliter. Idući ka zadnjem delu, vidimo aluminijumske felne na koje su montirani Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumatici. Iza njih se kriju zlatna kočiona klešta i diskovi.
Tu je i veći spojler. Takođe, jedan od prototip automobila ima odlepljeno parče kamuflaže, št nam potvrđuje da će BMW M2 CS imati krov od ugljenikovih vlakana.
Jedinstven dizajn se nastavlja i u kabini. Tu se ističu sportska sedišta presvučena kožom i tkaninom. Možemo videti i volan presvučen alkantarom i detalje od igljenikovih vlakana. Tu su naravno i kontrastni šavovi.
BMW nije otkrio puno detalja o ovom automobilu. Međutim, očekuje se da će on ispod haube imati twin-turbo šestocilindarski agregat zapremine tri litara. Očekuje se da taj agregat razvija oko 444 KS (331 kW). Ako to zaista bude tako, onda će M2 CS imati 39 KS (29 kW) više od modela M2 Competition. To možda ne deluje kao puno, ali moramo uzeti u obzir i činjenicu da će M2 CS biti lakši od modela M2 Competition.
Agregat će biti povezan ili sa šestostepenim manuelnim, ili sa sedmostepenim automatskim menjačem. Velike su šanse da će u oba slučaja ovaj model iz mesta do 96 km/h ubrzavati za manje od 4 sekundi. Naime, modelu M2 Competition je za to ubrzanje potrebno 4,2 sekunde sa manulenim i 4 sekundi sa automataskim menjačem.
BMW M2 CS bi trebalo da počne da se proizvodi početkom sledeće godine. Očekuje se da će proizvodnja biti ograničena na 2.200 primeraka.
Špijunske fotografije: Carscoops