Vesti

Dokazivanje do savršenstva – Promocija nove C-Klase Mercedes-Benza u Beogradu

Promocija

1.72KPregleda

Sinoć je u hotelu Hilton u Beogradu održana gala prezentacija nove C-Klase Mercedes-Benza, uz organizaciju na visokom nivou i u skladu sa renomeom ovog prestižnog premijum brenda.

Multimedijalnoj prezentaciji i pratećem programu prisustvovao je veliki broj gostiju, potencijalnih kupaca i pripadnika sedme sile, pa i naša redakcija.

“Nova C-Klasa je toliko autentična, modernizovana i „svoja” da je mi sa pravom smatramo gotovo potpuno novim modelom. Ona pametno kombinuje najbolje iz ostalih klasa, poput motora iz E-Klase, dizajnerskih rešenja S-Klase itd. ali i donosi čak 6.500 promena i noviteta u odnosu na isti model iz 2014. godine”, izjavio je Milorad Ostojić, direktor Star Importa, generalnog distributera Mercedesa u Srbiji i regionu.

Inače, Mercedes je ove godine obeležio 25 godina od svog prvog modela C-Klase, proizvedenog dakle iste godine kada su nastale naše i vaše VreleGume (1993)!

Može se reći da je ovogodišnja C-Klasa pravi generacijski korak napred u odnosu na sve prethodnike, iako su modeli sa oznakom “C” već deceniju najprodavaniji automobili nemačke kompanije (brend bestseller).

A kad smo kod dostupnih modela, Mercedes se i ovaj put potrudio da nas potpuno stavi u enigmu brojkama i varijantama motora i opreme.

Novitet je dizel motor zapremine 1.597 cm3 sa oznakom OM D116. U zavisnosti od snage, modeli sa ovim motorom imaju oznaku C 180d (122 konjske snage i 300 Nm obrtnog momenta) ili C 200d (160 konjskih snaga, 360 Nm obrtnog momenta). Od dizel agregata tu su još i 200d (150 konjskih snaga, 360 Nm obrtnog momenta), C 220d (194 konjskih snaga, 400 Nm obrtnog momenta) i C 300d (245 konjskih snaga, 500 Nm obrtnog momenta), sa zapreminom od 1.950 cm3, koja će verovatno biti najtraženija na našem tržištu
.

Svi motori povezani su sa automatskim 9 G-tronik menjačem koji je zamenio dosadašnji 7-G-tronik, a zakasnije je najavljen i šestostepeni manuelni menjač.

Kod benzinaca kupci će moći da biraju varijante C 160 i C 180 sa poznatim motorom od 1.595 cm3, zatim C 300 (1.991cm3), trolitarski C 400 4MATIC (2.996cm3), kao i C 200 zapremine 1.497 cm3 i dodatnim elektromotorom. Benzinski agregati imaju snagu od 129 (C 160) do 333 konjskih snaga (C 400). Vrhunac ponude su dva AMG motora, i to trolitarski V6 sa 390 konjskih snaga i 520 Nm obrtnog momenta (model C 43), kao i dve verzij sa četvorolitarskim V8 motorom od 476 konjskih snaga i 650 Nm (C 63) i 510 konjskih snaga i 700 Nm obrtnog momenta (C 63S).

Kada je reč o karoseriji, Mercedes najavljuje ponudu u kupe, kabrio, standardnoj sedan i karavan verziji. Moderne izmene primetne su u svim varijantama, posebno kada je reč o prednjim i zadnjim odbojnicima. Takođe, posebnosti dizajna doprinose i nove LED tehnologije u kombinaciji sa halogenim svetlima, u zavisnosti od toga za kakve se farove kupac odluči.

Tu je naravno i ogroman broj opcija za pomoć u vožnji (drive assist), kao i pregršt neverovatnih inovacija u tehnologiji, multimedijalnosti i enterijeru, koje će, nadamo se, uskoro biti detaljno opisane prilikom specijalnog testa nove C-Klase od strane naše redakcije.

U svakom slučaju, ovaj redizajnirani 25-godišnjak čini se pravim osveženjem najvažnijeg modela Mercedesovoj gami i jedinstvenim spojem sportske elegancije, modernog stila i savremene tehnologije, koji apsolutno opravdava slogan koji ide uz njega – “Usavršavanje ne prestaje”.

Top Reviews

Video Widget

gallery