AktuelnoVesti

Škoda Enyaq iV eksterijer – oficijalni „skeč“

Promocija 1. septembra

2.47KPregleda

Škoda dodatno otkrila detalje spoljašnjosti Enyaq iV 

 

Još uvek zvanično neotkriven Škoda Enyak iV nastavlja da „zadirkuje“ automobilsku javnost. Škodin prvi električni SUV, kao deo nove vizije češkog proizvođača, biće predstavljen 1. septembra.

 

 

Nakon enterijera, kompanija iz Mlade Boleslave objavila je nove dizajnerske skice eksterijera Enyak iV. Najviše nas podsećaju na spoljašnjost bratskog VW ID.4 modela. Prvi Škoda model zasnovan na MEB električnoj platformi Volkswagen grupe opisuju kao „progresivan, ekspresivan i dinamičan„.

 

 

Kako Enyak iV označava početak nove ere za 125 godina star brend Škoda, njegov dizajn će biti simbol tog prelaza. Električni SUV karakterišu blage linije i uravnotežene, dinamične proporcije, istovremeno stavljajući naglasak na praktičnost modela. A to je nešto što ljudi uvek očekuju od Škode.

 

 

U video intervjuu uz nove dizajnerske skice, šef eksternog dizajna Škode Karl Neuhold komentarisao je stilska rešenja i naglaske modela Enyak iV. On je naglasio da se proporcije razlikuju prethodnih Škoda SUV modela.

 

 

Enyak iV ima kraći prednji kraj i izduženu liniju krova. Ovo stvara vrlo dinamičan izgled i pretvara ga u poslovni „svemirski šatl“, kaže glavni dizajner Škode. Dodaje da novi imidž Enyak iV-u definitivno donosi prednji kraj automobila. „Svesno ističemo karakterističnu Škodinu rešetku na našim električnim vozilima, jer je ovo najprepoznatljiva karakteristika marke. Na Enyak-u iV postavljena je šira i veća maska, što pojačava snažan izgled čitavog vozila. Potpuno LED matrična svetla i dnevna svetla takođe su posebno privlačna “, kaže Neuhold.

 

 

 

Platforma MEB zahteva drugačije „pakovanje modela“ u poređenju konvecionalnim Škoda automobilima Da bismo uštedeli prostor, baterije su ugrađene u podu vozila, što karoseriju čini malo višom. Međutim, duže međuosovinsko rastojanje ovo vizuelno nadoknađuje, pa je SUV i dalje kompaktan. Uz to su prednji i zadnji krajevi vozila kraći jer pojedine komponente električnog pogona zauzimaju manje prostora od klasičnog SUS pogona.

 

 

Konačno, „telo“ Škoda Enyak iV je takođe izduženije i „izuzetno aerodinamično“, što zasigurno ima pozitivan uticaj na autonomni električni domet. Otpor vazduha od 0,27 je impresivan za SUV ove veličine.

 

 

Budući da dizajnerske skice uvek čine automobil privlačnijim nego u stvarnosti, u galeriju smo dodali špijunske snimke Škoda Enyak iV kako biste dobili bolju predstavu o tome kako će ovaj električni SUV zaista izgledati. Nama ipak više liči na idzuženi Kodiaq ili spušteni Karoq. Za sad.

 

 

Top Reviews

Video Widget

gallery