970_250_eko
AktuelnoVesti

Šef VW grupe se pridružio Twitteru i odmah „pecnuo“ Ilona Maska

951Pregleda

Šef VW grupe, Herbert Dis, pridružio se juče Twitteru, a njegov prvi „tvit“ je imao za cilj da „pecne“ Ilona Maska

 

„Halo Twitter! Ja sam tu da izvršim uticaj s VW grupom, posebno na političkom planu“, napisao je Dis. „I naravno, da bih uzeo deo vašeg tržišnog učešća (obraćajući se Masku). Nakon svega, naši ID.3 i e-tron su osvojili prva tržišta u Evropi. Radujem se produktivnim diskusijama!“

 

 

Volkswagenov i Audijev EV se odlično kotiraju na nekim evropskim tržištima, posebno nemačkom, već u prvoj godini prodaje, što je doprinelo tome da Tesla izgubi deo tržišnog učeća na Starom kontinentu. Kao odgovor ovom trendu, kalifornijska kompanija je spustila cene za Model 3 u Evropi.

 

Većina automobilskih i drugih šefova velikih kompanija, koriste Twitter „pod obavezno“. Naravno, njihove aktivnosti su „marketinške“ prirode, jer komentarišu nove proizvode i inicijative, dok su za ostale teme poslovično „nezainteresovani“.

 

Teško je zamisliti Disa, koji je u prošlosti nahvalio Maska, da ide dalje od „zabavnih peckanja“ kao ovog od juče, a kamoli da izađe „na crtu“ Masku pod njegovim uslovima, što podrazumeva mimove, viceve i ostatak „arsenala“ koji poseduje Južnoafrikanac. Na prvom mestu, Dis je jedva preživeo borbu za prevlast u Volkswagen grupi. Iako je ostao na čelu konglomerata, oduzeta mu je titula šefa marke VW, velikim delom zbog velikih softverskih problema koje je ID.3 imao tokom lansiranja.

 

Dešavale su se i čudnije stvari, ali ideja da će Dis, koji je navodno jednom prilikom naterao svoje direktore da prisustvuju predavanju o sintegraciji (metodologija za donošenje odluka zajedničkim snagama), slomiti Maska na teritoriji kojom ovaj gospodari, nije baš verovatna. Šef Tesle je u međuvremenu proveo gotovo dve godine po svemu sudeći kršeći sudski nalog koji sugeriše da bi pre nego što „tvituje“ nešto o Tesli, to trebalo da pregleda advokat.

 

U prilog Masku ide i činjenica što on dobar deo svog vremena na Twitteru posvećuje odgovorima kupcima, koji imaju predloge ili žalbe vezane za Tesline proizvode. Zapravo, ovo je postao do te mere ključan format da  je Teslina energetska diviija poslednjih nekoliko meseci provela unajmljujući stručnjake za korisničke usluge, koji sada pomažu u ispunjavanju tih zahteva. Ako Dis nauči neke lekcije od Maska, kako se koristi Twitter, to bi mogla da bude dobra polazna tačka vezano za ID.3.

 

Vrele Gume

Naslovna fotografija: Handelsblatt

1 Komentar

  1. Kakav jadnik. Nikada nece biti kao Musk. Musk je inovator, lider, pokrenuo je i stvorio nesto od nule. A Herbert Dis je samo jos jedan direktor i nista vise. Na rezultatima Tesle i ostali brendovi automobila poceli su da grade svoj elektricni uspeh. To je nesto kao da poredite Zukerberga (Facebook) i Satiju Nadelu (Microsoft).

Ostavite komentar

Top Reviews

Video Widget

gallery